خبرگزاری کار ایران

کمالوند: باتوجه به مشکلات شرایط خوبی داریم

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۷۲۳۹

سرمربی تیم شاهین شهرداری بوشهر عنوان کرد: به دنبال تقویت تیم در نیم فصل دوم هستیم و جذب ۶ بازیکن جدید در نیم فصل قطعی شده است.

به گزارش ایلنا، فراز کمالوند در گفتگویی در خصوص شرایط تیمش و برنامه های پیش رو اظهار داشت: از شرایط ابتدای فصل همه مطلع هستند قصد ندارم تکرار مکررات کنم اما با وجود همه محدویت ها و زمان کمی که در ابتدای فصل داشتیم سعی کردیم تیمی راهی رقابتها کنیم که در نیم فصل اول میانه های جدول قرار بگیریم و در نیم فصل دوم با تقویت تیم به دنبال سوق دادن تیم به رتبه های بالای جدول باشیم.

کمالوند یادآور شد: بهرحال مشکلات ما قابل پیش بینی بود زمان کم تمرینات پیش فصل و عدم بدنسازی باعث شد در همان ابتدای کار ۲ بازیکن کلیدی ما دچار مصدومیت رباط صلیبی شوند و تقریبا در هر بازی نیز با ۳ یا ۴ بازیکن مصدوم و غایب همراه بوده ایم.

سرمربی تیم شاهین شهرداری بوشهر اذعان داشت: هر چند از نتایج بدست آمده رضایت ندارم اما بازیکنان تمام توان خود را در بازیها گذاشته اند و برخی از آنها با وجود مصدومیت در میدان مسابقه حاضر شده و با تمام وجود تلاش کرده اند و با وجود همه مسائل تیم را در میانه جدول حفظ کرده و سعی کرده ایم فاصله امتیازات با تیمهای بالای جدول زیاد نشود تا بتوانیم در نیم فصل دوم جبران مافات کنیم.

 کمالوند در خصوص جذب بازیکنان جدید در نیم فصل نیز اشاره کرد: قطعا تصمیم به تقویت تیم در نیم فصل دوم داریم و در همین راستا جابجایی هایی خواهیم داشت و با احتساب چند بازیکنی که از ما جدا شده‌اند بین ۸ تا ۱۰ بازیکن در نیم فصل جدا و ۵ یا ۶ بازیکن جدید نیز در جهت تقویت تیم در پست های مورد نظر کادر فنی به تیم ملحق خواهند شد.

سرمربی تیم شاهین شهرداری بوشهر خطاب به هواداران عنوان کرد: حساسیت و نگرانی هواداران عزیزمان را درک می کنیم و قطعا بدانند که همه مجموعه باشگاه تمام تلاش خود را برای رضایتمندی آنها بکار می گیرند و امیدوارم با تقویت تیم در نیم فصل دوم خوشحالی این عزیزان دلسوز را فراهم کنیم.

وی اضافه کرد: هواداران عزیز بهتر از همه شرایط این فصل را درک می‌کنند، ما زمانی کار را شروع کردیم که تنها دو هفته به آغاز مسابقات باقی مانده بود و عملا از تیم فصل گذشته هم حتی یک بازیکن نیز باقی نمانده بود و ما مجبور شدیم به عنوان آخرین تیم خودمان را اماده ورود به مسابقات کنیم . انشاالله تمام توان خود را در نیم فصل می گذاریم تا بتوانیم شرایط را در نیم فصل دوم کاملا تغییر دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز