خبرگزاری کار ایران

بیانیه خانواده مهرداد میناوند در حمایت از تلاش کادر درمان و دکتر هاشمیان

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۷۲۲۴

خانواده مرحوم میناوند با انتشار بیانیه ضمن تشکر از کادر درمان و معالج مرحوم میناوند به حواشی به وجود آمده پایان دادند.

به گزارش ایلنا، در روزهای اخیر بعد از فوت شوک کننده مهرداد میناوند و علی انصاریان حواشی برای تیم درمان و کادر پزشکی و معالج این دو پیشکسوت فوتبال ایران به وجود آمد.

خانواده مرحوم میناوند از طریق صفحه رسمی بهنام ابوالقاسم پور، پیشکسوت فوتبال با انتشار بیانیه ای نسبت به این حواشی واکنش نشان دادند:

بنام خدا

مهرداد عزیز برای این می نویسیم تا حقی از آنهایی که بدون کوچکترین ادعا برایت زحمت کشیدند به گردنمان نباشد. خانواده ی ما از نزدیک شاهد دوستی آقای دکتر هاشمیان و مهرداد بودند. مهرداد همیشه دوست داشت تا جایی که از دستش برمی آید در مورد کرونا اطلاع رسانی کند و حتی برای تشکر از کادر درمان لایوی هم با دکتر هاشمیان انجام داد. زمانی که مهرداد در بیمارستان لاله بستری شد هم خود ایشان تاکید داشتند، هم ما و همینطور پیشکسوتان و جامعه ورزشی مخصوصا آقایان علی پروین،علی کریمی، بهنام ابوالقاسم پور و نیز آقای عادل فردوسی پور و آقای شیرینی با آقای دکتر هاشمیان تماس گرفتیم و آقای دکتر قبول زحمت کردند به تیم درمان کمک کنند با آنکه ایشان از کادر بیمارستان نبودند. همان پنجشنبه ای که حال مهرداد بسیار وخیم بود دکتر به بیمارستان آمد و آن روز با تلاش های فراوان بخیر گذشت. ما روزهای بسیار پر استرسی را سپری کردیم ولی در تمام این مدت نه تنها از دکتر هاشمیان نرنجیدیم بلکه هر وقت از ایشان توضیحی خواستیم برادرانه و با تواضع کامل جوابگوی ما بودند و برایشان شب و روز فرقی نداشت و در هر وقت که لازم بود در بیمارستان حاضر می شدند.در این روزهایی که جناب دکتر هاشمیان مورد انتقاد قرار گرفتند بر خود واجب دانستیم از زحمات بی دریغ دکتر هاشمیان و کادر درمان تشکر کنیم چرا که ما به خوبی دیدیم که دکتر هر کاری از دستش بر می آمد انجام داد ولی حکمت روزگار این چنین بود. ما به نوبه خود هم از دکتر هاشمیان و هم از تمام عزیزانی که در روند درمان کمک کردند و هم بعد از این اتفاق ناگوار در کنارمان بودند تشکر می کنیم و از دوست داران مهرداد عزیز خواهش می کنیم به این حواشی توجهی نداشته باشند که مبادا این اتفاقات موجب دلسردی کادر درمان شود. بیماری کرونا هنوز درمان قطعی ندارد و ما هر روز شاهد فوت ده ها هم وطن پیر و جوان در کشور هستیم امیدواریم با رعایت بیشتر پروتکل های بهداشتی از شر این بیماری مصون بمانیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز