خبرگزاری کار ایران

امید عالیشاه: فینال آسیا روی ما تاثیر گذاشته بود/ از سید جلال تشکر میکنم

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۶۹۱۶

هافبک پرسپولیس گفت: امیدوارم مدیریت باشگاه هم کمک کند تا شرایط بهتر پیش برود.

به گزارش ایلنا، امید عالیشاه هافبک پرسپولیس درباره برد برابر مس رفسنجان گفت: این سه امتیاز برای ما خیلی مهم بود و خوشبختانه به آن رسیدیم. با این حال از کمی بهتر می توانستیم از موقعیت هایی که داشتیم استفاده کنیم. اما سه امتیاز مهمی را به دست آوردیم.

وی درباره حضور در پست مهاجم گفت: هر جایی که مرا گذاشتند تمام تلاشم را کردم تا بهترین خودم باشم و امیدوارم مورد رضایت کادرفنی و هواداران باشد.

گلساز پرسپولیس در جدال با مس رفسنجان درباره روند موفق این تیم گفت: یک مقدار فینال آسیا روی ما تاثیر گذاشته بود. هم از نظر روحی و هم اینکه فشردگی بازی‌ها. از فصل گذشته تا لیگ قهرمانان و بعد از آن فصل جدید و کلا بازی‌های فشرده‌ای را داشتیم که روی عملکردمان تاثیرگذار بود. اصلا تعطیلات نداشتیم و مساوی های بدی داشتیم. تیم کامبک فوق العاده ای به لیگ برتر داشت و امیدوارم شرایط به همین شکل پیش برود.

وی در ادامه گفت: امیدوارم مدیریت باشگاه هم کمک کند تا شرایط بهتر پیش برود.

عالیشاه درباره گلزنی سیدجلال حسینی نیز گفت: او دو گل سه امتیازی طی دو هفته اخیر برای ما زد و به شخصه فقط می‌توانم بابت این انگیزه و نمایش از او تشکر کنم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز