خبرگزاری کار ایران

شهاب زاهدی گرانترین خرید تاریخ باشگاه المپیک اوکراین

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۶۵۷۴

باشگاه المپیک دونتسک اوکراین با انتشار پیامی برای مهاجم ایرانی خود از فروش شهاب زاهدی به عنوان گرانترین نقل و انتقال تاریخ این باشگاه یاد کرد.

به گزارش ایلنا، شهاب زاهدی مهاجم ایرانی تیم المپیک دونتسک روز گذشته رسماً از این تیم راهی باشگاه زوریا لوهانسک اوکراین شد.
 
گفته می‌شود زوریا ۳۶۰ هزار دلار برای زاهدی به المپیک پرداخت کرده است.
 
باشگاه المپیک هم با انتشار پیامی خاص از مهاجم ایرانی خود تشکر کرد.
 
در این پیام آمده است:
 
"موفق باشی پادشاه! شهاب زاهدی از المپیک خداحافظی کرد. در کمتر از یک سال و نیم نمایش به عنوان بخشی از تیم دونتسک، مهاجم ایرانی در ۳۶ مسابقه شرکت کرد که موفق به زدن ۱۴ گل و ۳ پاس گل شده است. شایان ذکر است که بیشتر این عملکرد در فصل جاری بود (۸ گل + ۲ پاس گل).
 
شهاب به لطف سخت کوشی و توانایی گوش دادن به دستورالعمل‌های کادر مربیگری، در المپیک رشد کرد و تبدیل به یک ستاره واقعی ما شد. این ایرانی توسط هواداران دونتسک به عنوان بهترین بازیکن فصل گذشته شناخته شد و در رای گیری بهترین بازیکن فوتبال در سال ۲۰۲۰ پیروز شد!
 
از نظر المپیک، فروش مهاجم ایرانی به زوریا بزرگترین انتقال تاریخ باشگاه بود. زاهدی خودش قبلاً به تیم جدیدش پیوسته است و به عنوان بخشی از تیم ویکتور اسکریپنیک برای کسب عنوان بهترین گلزن لیگ اوکراین می جنگد.
 
اف. سی المپیک از شهاب برای حضور در این باشگاه تشکر می‌کند و برای او آرزوی موفقیت در آینده شغلی خود دارد."
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز