خبرگزاری کار ایران

از کادر پزشکی تا انتقاد مستقیم به تاکتیک

فکری و حواشی خودساخته در استقلال

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۶۴۷۱

سرمربی استقلال که تمرکز خاصی روی نظم و انضباط دارد طی هفته‌های گذشته با اتفاقات گوناگونی رو به رو شده که عامل اصلی آن به رفتار خودش مربوط است.

به گزارش ایلنا، محمود فکری از زمانی که هدایت استقلال را در دست گرفته است در همین مدت کم ‌بارها تیمش با انواع و اقسام حواشی و چالش‌های انضباطی روبرو شده است که آخرین مورد آن حضور شرور معروف تهران در تمرین آبی پوشان بود. با وجود اینکه محمود فکری مدعی و معتقد است که استقلال دشمنان قسم‌خورده‌ای دارد که برای تیمش مشکل درست می‌کنند در بسیاری از مواقع با برخی رفتارها موجب ایجاد حواشی شده است. در اینجا به برخی از مشکلات و حاشیه‌های خودساخته فکری اشاره می‌کنیم.

حمایت از خاطیان علیه کادر پزشکی

اولین حاشیه خودساخته فکری جلوگیری او از برخورد انضباطی باشگاه با 3 بازیکن خاطی و بی‌انضباط تیمش در فرودگاه دوحه بود که با کادر پزشکی برخورد بد و غیرحرفه‌ای داشتند. حسین حسینی، فرشید اسماعیلی و محمددانشگر باید در کمیته انضباطی باشگاه حاضر می‌شدند و ضمن در نظر گرفتن جریمه متناسب با نوع و میزان بی‌انضباطی انجام‌شده در حضور همه از کادر پزشکی عذرخواهی می‌کردند. در کمال تعجب فکری با این بهانه که اتفاق رخ‌داده در زمان سرمربی قبلی اتفاق افتاده و اگر با این بازیکنان برخورد شود تیمش به هم می‌ریزد، از آنها حمایت کرد. حمایت عجیب فکری از بازیکنان خاطی حتی به قیمت جدایی کادر پزشکی اولین قدم کادر فنی جدید به سمت چالش و حاشیه بود. از دست دادن کادر فنی و مدارا از بازیکنان خاطی خودش زمینه‌ساز  بی‌انضباطی‌های دیگری از سوی برخی دیگر از بازیکنان شد که فرشید اسماعیلی آخرین نمونه آن است. فرشید اسماعیلی هم دوباره حاشیه‌ساز شد و بر سر مسائل مالی با احمد مددی مدیرعامل باشگاه درگیری لفظی پیدا کرد. هرچند در آن زمان هم باز حمایت فکری را پشت سر خودش داشت. 

درگیری عجیب با شیخ

دومین چالش خودساخته فکری به بحث او با شیخ دیاباته برمی‌گردد. در بازی با فولاد بود که سرمربی استقلال به دلیل تأخیر پیش‌آمده به ستاره مالیایی تیمش واکنش نشان می‌‌دهد و در ادامه این تعویض کنسل شده و دیاباته از حضور در تمرینات محروم شد. 

حاشیه خودساخته میلیچ

اختلاف با هرویه میلیچ هم از دیگر حاشیه‌های خودساخته و عجیب فکری بود. نیمکت نشینی دفاع چپ تیم و بازی دادن به محمد نادری با اخراج کردن مدافع کروات پس از بازی با گل گهر، آن‌هم به خاطر انتشار پستی که دست‌کم می‌شد مانند ماجرای بازیکنان خاطی ایرانی برای به هم نخوردن آرامش تیم از آن صرف‌نظر و چشم‌پوشی کند و قطعا کسی هم بابت این موضوع کادر فنی را بازخواست نمی‌کرد. بااین‌وجود در تصمیمی بحث‌برانگیز با سخت‌گیری تمام میلیچ را اخراج و سپس نیمکت نشین کرد. در ادامه هم که چالش و حاشیه قهر کردن این بازیکن پیش آمد و این ماجرا همچنان ادامه دارد.

انتقاد مظاهری و یزدانی

حمایت فکری از بازیکنان ظاهراً فضایی را ایجاد کرده که آنها به خود اجازه می‌دهند به صورت واضح رفتارهای کادرفنی را مورد نقد و بررسی قرار بدهند. محمد رشید مظاهری پس از بازی برابر نساجی به خبرنگاران گفته بود از نظر او تفکرات فکری نسبت به گلرها سنگین است و یزدانی هم به راحتی می‌گوید به دلیل مشکلات با کادرفنی و مدیریت باشگاه چند هفته نیمکت نشین بود. برخورد‌های بانقص فکری در مواقع حساس موجب شده تا او بعضی اوقات به شدت سخت‌گیر، مانند ماجرای میلیچ و برخی اوقات بی تفاوت، مانند صحبت‌های یزدانی و مظاهری باشد که خود موجب بروز مشکلات در آینده می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز