خبرگزاری کار ایران

محمد باستانی، رییس هیات مدیره باشگاه ویستاتوربین:

باید با قدرت خودمان را به تمامی رقبا دیکته کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۶۳۵۴

تمرین امروز با حضور اعضای هیات مدیره باشگاه برگزار شد و شاگردان فرشاد پیوس خود را آماده تقابل هفته آینده برابر فولاد نوین اهواز کردند.

به گزارش روابط عمومی باشگاه ویستاتوربین، در پایان تمرین امروز که با حضور رییس و اعضای هیات مدیره باشگاه برگزار شد، مهندس محمد باستانی برای دقایقی با بازیکنان به صحبت پرداخت و برای این تیم در ادامه مسابقات آرزوی موفقیت و تداوم مسیر پیروزی کرد.

رییس هیات مدیره باشگاه ویستاتوربین در این گفتگوی صمیمانه به بازیکنان گفت: نمایش شما طی دو بازی اخیر با غرور و موفقیت بزرگی همراه بوده که جا دارد این موضوع را به شما و همچنین کادرفنی تبریک بگویم. امیدوارم با تداوم این شرایط موفق شوید در ادامه مسیر نیز به هدف بزرگی که داریم نزدیک شوید.

باید با قدرت خودمان را به تمامی رقبا دیکته کنیم

وی ادامه داد: عملکرد شما به شکلی بوده که اکنون تمام تیم‌های رقیب حساب ویژه‌ای روی شما باز کرده و با انگیزه‌ای چند برابری مقابل ویستاتوربین قرار می‌گیرند. این موضوع مسلما مسوولیت شما را برای نمایش بهتر در بازی‌های آتی بالاتر می‌برد. هنوز مسیر طولانی پیش روی ما قرار دارد و این انتظار می‌رود که همانند دو بازی اخیر با تلاش و تمرکز بالا به دنبال این باشید تا ضمن حفظ جایگاه کنونی و ارتقای آن، این مسیر را دنبال کنیم. باشگاه همواره به حمایت از کادرفنی و بازیکنان خواهد پرداخت و این انتظار هم می‌رود که این حمایت با پاسخ مثبت و تلاش و جدیت بالاتر شما برای این برند بزرگ همراه باشد. ما به این مسیر با همین اتحاد، صمیمیت و همدلی ادامه خواهیم داد. 

مهندس باستانی در بخش پایانی صحبت‌های خود گفت: همانطور که گفتم تمامی حریفان با انگیزه دو چندان برابر ویستاتوربین قرار می‌گیرند. هیچ حریفی را نباید دست کم گرفت. مطمئن هستیم با روندی که طی هفته‌های اخیر دنبال کرده‌اید، علیرغم اینکه چند بازیکن مصدوم داشتیم، اکنون با در اختیار داشتن تمامی بازیکنان و رفع مصدومیت آنها با تمام توان آماده ادامه رقابت خواهید شد تا با قدرت بالاتر برابر حریفان قرار گیریم و به نتایج مطلوب دست یابید. با تلاش کادرفنی و بازیکنان و حمایت اعضای هیات مدیره و دیگر افرادی که در تلاش برای موفقیت ویستاتوربین هستند، باید در جدال‌های آتی نیز با قدرت و انگیزه بالا توانایی خودمان را به همه رقبا اثبات کنیم. باید هر بازی برای ما مثال مرگ و زندگی باشد و با این ذهنیت برنده مقابل تمام رقبا قرار گیریم و برتری خودمان را به آنها دیکته کنیم. شما همگی این شایستگی را برای پوشیدن پیراهن ویستاتوربین به اثبات رسانده‌اید و از اطمینان و اعتماد کامل کادرفنی و مدیران باشگاه برخوردار هستید. اتفاقی که ما را برای دستیابی به هدف بزرگ‌مان در آینده امیدوارتر خواهد کرد. 

بازیکنان ویستاتوربین در پایان صحبت‌های رییس هیات مدیره این باشگاه، با شکل دادن حلقه اتحاد، هم‌قسم شدند در ادامه بازی‌های نیز با توان و انرژی بالا برای دستیابی به نتیجه تلاش کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز