خبرگزاری کار ایران

برگزاری نشست هماهنگی دیدار پرسپولیس و مس رفسنجان

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۶۲۰۱

در بازی معوقه از هفته نهم مسابقات لیگ برتر پرسپولیس به مصاف گل گهر سیرجان خواهد رفت.

به گزارش ایلنا، نشست هماهنگی مدیران برای بازی پرسپولیس – مس رفسنجان در چارچوب دیدارهای عقب افتاده از هفته نهم لیگ برتر (جام خلیج فارس)، امروز دوشنبه از ساعت 11 با حضور عوامل مختلف برگزاری مسابقه از جمله؛ نمایندگان نیروی انتظامی، هیات فوتبال و ناظر داوری به ریاست حسین جنگی نماینده فدراسیون فوتبال و ناظر مسابقه در سالن روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران برگزار شد.

افشین پیروانی و علیرضا اشرف مدیران تیم و رسانه‌ای پرسپولیس نیز به نمایندگی از سرخپوشان ایران در این نشست حاضر بودند.

در این جلسه، ابتدا برنامه‌های سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال ایران برای مراسم پیش از شروع بازی به مناسبت گرامیداشت  22 بهمن ماه تشریح شد.

از جمله این برنامه‌ها باید به رها شدن 22 کبوتر به نشانه 22 بهمن و رها سازی 1500 بادکنک به رنگ‌های پرچم ایران توسط کاپیتان‌های دو تیم اشاره کرد.

در ادامه این نشست، یکبار دیگر به عدم اجرای پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی مربوط به برگزاری مسابقات در بعضی شهرستان‌ها، از جمله حضور افراد غیر مجاز در ورزشگاه اعتراض جدی شد و مقرر گردید با جدیت و شدت عمل فدراسیون فوتبال در برخورد با این مساله جلوی تکرار آن گرفته شود.

بر اساس تصمیم اخذ شده در این نشست، تیم فوتبال پرسپولیس، همانطور که پیش از این اعلام شده بود، با کیت مشکی در زمین حاضر می‌شود و دروازه‌بان، سبز به تن خواهد کرد. تیم مس رفسنجان نیز سفیدپوش خواهد بود و دروازه‌بان این تیم آبی به تن می‌کند.

گفتنی است؛ این بازی فردا سه‌شنبه، ساعت 17 در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز