خبرگزاری کار ایران

رقابت استقلال و پرسپولیس برای جذب مهاجم ماشین سازی

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۵۹۱۲

مهاجم تیم ماشین سازی تبریز مورد توجه دو باشگاه پرطرفدار پایتخت قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، پیمان بابایی، مهاجم تیم ماشین سازی تبریز مورد توجه دو باشگاه پرطرفدار پایتخت قرار گرفته است. این بازیکن پس از ارائه‌ عملکرد قابل توجه در تیم قعرنشین جدول رده بندی از سوی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس تهران دنبال می‌شود.

بابایی ۲۶ ساله که طی ۱۷ بازی با پیراهن سومقاییت در مجموع مسابقات رسمی ۱۵ گل به ثمر رساند، در تابستان امسال به ماشین سازی بازگشت. او از ابتدای فصل مورد توجه پرسپولیس قرار داشت و کمی بعد قرار بود به تراکتور برود اما عدم توافق مالی موجب شد تا او در ماشین سازی بماند.

بابایی طی ۱۲ بازی از فصل جاری لیگ برتر برای ماشین سازی به میدان رفته و در تیمی که به واسطه کسب امتیازات کم در قعر جدول رده بندی جای دارد او بهترین گلزن است. اگرچه او پنج گل تا صدر جدول گلزنان لیگ بیستم فاصله دارد اما با ۶ گل زده توانسته خودش را به عنوان یکی از مهاجمان برتر فصل معرفی کند.

در هفته‌های منتهی به آغاز فعالیت نقل و انتقالات زمستانی لیگ برتر این بازیکن مورد توجه دو تیم پرطرفدار پایتخت قرار گرفته است. او هم در لیست بازیکنان مدنظر یحیی گل محمدی قرار دارد و از طرفی از جمله بازیکنانی است که مدتی محمود فکری عملکردش را زیر نظر دارد.

پیمان بابایی در صورت دریافت پیشنهاد رسمی هر یک از این دو باشگاه با مشکل آشنایی رو به رو می‌شود. او برای یک فصل دیگر با ماشین سازی قرارداد دارد و باشگاه‌های خواهان او باید به صورت رسمی با باشگاه وارد مذاکره شوند تا با پرداخت مبلغ رضایت‌نامه به صورت رسمی او را استخدام کنند.

با توجه به سابقه فسخ قرارداد یکطرفه محمدرشید مظاهری و بابک مرادی در تابستان برای پیوستن به استقلال، قابل پیش بینی است باشگاه ماشین سازی در صورت ارائه پیشنهاد رسمی به شکل جدی خواهان دریافت رضایت‌نامه بابایی خواهد بود.

با وجود اینکه شنیده می‌شود باشگاه تراکتور شاید دوباره شرایط جذب پیمان بابایی و ارائه پیشنهاد جذاب را برای این بازیکن درنظر داشته باشد نکته قابل توجه این است که او باتوجه به شرایط ماشین سازی به احتمال بسیار زیاد خواهان جدایی می‌شود و در زمستان یکی از بازیکنان مورد توجه خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز