خبرگزاری کار ایران

ویسی:استرس باعث مساوی خیبر شد/برای شاهین حسرت می خورم

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۵۸۱۵

سرمربی تیم خیبر خرم آباد گفت: شاهین و خیبر شرایطی استرسی دارند و این وضعیت باعث شده تا در بازی‎ های متعددی نتیجه مساوی کنند

به گزارش ایلنا، عبدالله ویسی پس از مساوی بدون گل تیمش برابر شاهین بوشهر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خیبر خرم آباد هدف بقا در لیگ را نداشته و با هر شرایطی می‎ جنگد تا خود را به سطح اول فوتبال کشور برساند.

ویسی ادامه داد: شرایط شاهین شهرداری بوشهر و خیبر خرم آباد به نحوی که هر دو به دنبال سه امتیاز بودند و با هدف برد وارد زمین مسابقه شده بودند.

سرمربی خیبر افزود: با توجه به ۶ امتیازی بودن این بازی و همچنین کیفیت خوب زمین هر دو تیم بازی خوبی ارائه و روی زمین بازی کردند اما بازی بدون گل پایان یافت.

وی عنوان کرد: با این حال باتوجه به شرایط تیم کسب یک امتیاز توسط خیبر خرم آباد در خانه حریف ارزشمند است و باید با بیشتر کردن تلاش خود در بازی‌ های آینده سه امتیاز بازی را کسب کنیم.

ویسی اضافه کرد: شاهین و خیبر شرایطی استرسی دارند و این وضعیت باعث شده تا در بازی‎ های متعددی نتیجه مساوی کنند که امیدوارم آینده برای هر دو تیم به شکل مطلوبی رقم بخورد.

او در ارتباط با نحوه قضاوت داور این دیدار نیز اظهار داشت: نسبت به داوری نظری ندارم ولی در لیگ در کنار زمین صحبت‎ های زیادی از سوی نیمکت‌ و سکوها وجود دارد که این روند داور را تحت تاثیر قرار می‎ دهد.

سرمربی خیبر بیان داشت: تاکنون چندین تصمیم علیه تیم خیبر خرم آباد گرفته شده ولی با این حال هیچ‎گاه به داوری اعتراض نکرده و نخواهم کرد.

سرمربی سابق شاهین گفت: سال قبل اتفاق ‌های ناگواری برای شاهین رقم خورد که همچنان افسوس آن را می‌‌خورم زیرا این تیم پس از مدت‎ ها لیگ برتری شده بود و باید اختلاف‎ های شخصی و سلیقه ای کنار گذاشته می شد ولی با این وجود من را از تیم بیرون کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز