خبرگزاری کار ایران

مهاجری: 6 بازیکن در پست غیرتخصصی استفاده کردیم/ عالی بازی کردیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۵۸۱۳

سرمربی مس کرمان گفت: زیکنان مصدوم ما مثل میری و غریبی اعلام کردند که با وجود مصدومیت حاضر به تحمل ریسک بازی هستند تا نشان دهند تا چه اندازه برای تیم حاضر به گذاشتن توان خود هستند.

به گزارش ایلنا، رضا مهاجری در پایان این بازی که با پیروزی یک بر صفر مس کرمان مقابل ملوان همراه شد گفت: شرایط تیم ما در بازی امروز به گونه ای بود که مجبور شدیم از 6 بازیکن خود در پست های غیر تخصصی استفاده کنیم از همین رو سختکوشی بازیکنان ما برای کسب پیروزی در بازی امروز برای من بسیار با ارزش بود.

سرمربی مس کرمان افزود: من در این بازی به واقع تیم بودن مس کرمان را با تمام وجود درک کردم جایی که بازیکنان مصدوم ما مثل میری و غریبی اعلام کردند که با وجود مصدومیت حاضر به تحمل ریسک بازی هستند تا نشان دهند تا چه اندازه برای تیم حاضر به گذاشتن توان خود هستند ولی بهر حال ما این ریسک را انجام ندادیم و سایر نفرات تیم با وجود بازی در پست های غیر تخصصی خود برابر یک تیم قوی و محترم مثل ملوان نمایش بسیار عالی از خود نشان دادند.

مهاجری با تمجید از نفرات تیم خود گفت: در این بازی نفرات ما مثل رشیدفرخی در طول بازی چند وظیفه مختلف را محول شده به خود دیدند و همه این بازیکنان در پست های محول شده به خود عالی کار کردند و بازیکنان جوانی مثل زراعت کار در زمانی که تیم ده نفره است و زیر فشار قرار دارد به زمین می روند و با جان و دل برای تیم بازی می کنند و این برای من به عنوان مربی مس کرمان بسیار ارزشمند است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز