خبرگزاری کار ایران

مازیار: خوشحالم 10 نفره پیروز شدیم/ تقاضای رعایت عدالت دارم

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۵۸۱۲

سرمربی گل ریحان البرز گفت: با توجه به اینکه یک نیمه 10 نفره به کار خود ادامه دادیم به تمام نکات به خوبی گوش دادند و در نهایت پیروز این دیدار شدیم.

به گزارش ایلنا، اصغر مازیار سرمربی تیم فوتبال گل ریحان در ارتباط با این دیدار گفت: دست بازیکنانم را می بوسم و امروز واقعا با غیرت بازی کردند برای این بازی برنامه ویژه ای داشتیم و بازیکنان نکاتی که گفته شده بود را در زمین مسابقه به خوبی  انجام دادند.

وی ادامه داد: حرکت رو به جلوی ما آغاز شده و خیلی خوشحال هستم با گروهی دارم کار می کنم که با توجه به اینکه یک نیمه 10 نفره به کار خود ادامه دادیم به تمام نکات به خوبی گوش دادند و در نهایت پیروز این دیدار شدیم.

دکتر مازیار در ادامه اظهار کرد: نباید با یک برد مغرور شویم این دیدار تمام شده است و باید تمرکز تیم به دیدار های آینده باشد و نیاز است تیم ترمیم شود، بازیکنان مصدوم داریم و امیدوارم این حرکت رو به جلو ادامه داشته باشد.

سرمربی تیم فوتبال گل ریحان در ارتباط با اخراج امیری گفت:من اصلا قصد اعتراض با داوران این دیدار را ندارم ولی تقاضا دارم عدالت رعایت شود اخطار اول فرید امیری درست بود ولی اخطار دوم سخت گیری داور بود و می توانست بازیکن ما را اخراج نکند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز