خبرگزاری کار ایران

رییس هیات فوتبال خراسان رضوی:

مردم نگران نباشند/ شبانه روزی تلاش می کنیم تا مشکلات را حل کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۵۷۱۴

تمرین امروز تیم شهرخودرو با حضور مسئولان باشگاه و رییس هیات فوتبال خراسان رضوی در زمین تمرینی ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد برگزار شد.

به گزارش ایلنا ، شاگردان سید مهدی رحمتی پیش از شروع تمرین امروز در جلسه ای با حضور جواد وطنخواه سرپرست جدید باشگاه و اصولی رییس هیات فوتبال خراسان رضوی شرکت کردند.

رییس هیات فوتبال خراسان رضوی در جمع کادر فنی و بازیکنان شهرخودرو اظهار کرد:تیم شهرخودرو متعلق به یک فرد نیست بلکه متعلق به همه مردم استان و مشهد است.

احسان اصولی افزود: اعتقاد ما چه در هیات فوتبال خراسان رضوی و چه در شورای اسلامی شهر مشهد این است که باید از این تیم صیانت شود تا بتواند همچون گذشته در مدار قدرت حرکت کند.

 

وی افزود:ما فراموش نمی کنیم که با موفقیت های این تیم جوانان و نوجوانان و مردم ما شاد می شوند و نشاط به جامعه تزریق می شود.این نشان می دهد که ما سرمایه مردمی بسیار بزرگی را در اختیار داریم که انگیزه بخش است.

رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر مشهد ادامه داد: تیم لیگ برتری ما قله فوتبال خراسان رضوی و شرق کشور است و خدا را شاکریم که تا به اینجای لیگ نیز با توجه به بضاعتشان و با هدایت رحمتی و درخشش بازیکنان توانسته اند نتایج خوبی بگیرند.

وی افزود:متاسفانه از ابتدای فصل نگرانی هایی در خصوص وضعیت این تیم از نظر مدیریتی داشتیم و از اینکه تیم دچار تلاطم هایی شد بسیار ناراحت هستیم.امروز هم خدمت کادر فنی و بازیکنان تیم شهرخودرو رسیدیم و اعلام می کنم که مجموعه مدیریتی استان در هیات فوتبال، اذاره کل ورزش و جوانان،استانداری خراسان رضوی و مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر مشهد و همه مجموعه ها در حفظ و صیانت این تیم و امتیاز  این باشگاه پای کار خواهند بود.

رییس هیات فوتبال خراسان رضوی اظهار کرد: انشالله با همکاری همه دستگاه های اجرایی و نظارتی کمک می کنیم تا تیم دچار مشکل نشود و به بازیکنان و کادر فنی نیز این اطمینان خاطر را می دهم  که کار خودتان را با قدرت جلو ببرید و انشالله در بازی های پیش رو بتوانید نتیجه بگیرید و در نیم فصل دوم هم تلاش میکنیم این مشکلات به پایان برسد و سکان مدیریتی تیم به یک ثباتی برسدو کار را به جلو ببرد.

 

اصولی افزود: از همه علاقه مندان به این تیم و دوستداران به فوتبال در مشهد استان هم تقاضا داریم با انرژی مثبت خودشان چه در فضای مجازی و چه در فضای حقیقی از تیم پشتیبانی کنند و ما نیز شبانه روزی تلاش می کنیم تا هر چه سریعتر از این اتفاقات عبور کنیم و مردم را از نگرانی خارج کنیم.

سرپرست مدیریتی باشگاه شهرخودرو نیز در این جلسه اظهار کرد: ابتدا باید به کادر فنی و بازیکنان تیم بابت تلاشهایشان در طول فصل خدا قوت بگویم. از سید مهدی رحمتی هم که یکی از بزرگان فوتبال کشور است و در این تیم مسئولیت هدایت تیم را برعهده گرفته است قدردانی می کنم و می دانم که او چه زحماتی می کشد هم در حوزه فنی و هم خارج ارثز مستطیل سبز می کشد تا تیم دچار مشکلات نشود.

 

جواد وطنخواه ادامه داد: خوشحالیم که همه مسئولان استان این همت را دارند تا تیم با توجه به اتفاقاتی که برای شرکت شهرخودرو افتاده است وارد بحران نشود. امروز هم آقای اصولی در تمرین حضور پیدا کردند تا این اطمینان را به شما بدهند که همه پای کار تیم هستند. آقای فتاحی مدیرکل ورزش و جوانان هم در این چند روز تلاش های بسیار زیادی را انجام داده اند و از استاندار خراسان رضوی دستور ویژه گرفتند تا مشکلات بر طرف شود.

 

وی ادامه داد: مردم و هواداران نگران این تیم هستند‌و‌حق هم دارند و من هم به عنوان یک خدمتگزار تلاش می کنم تا با کمک همه مسئولین بتوانیم از این شرایط عبور کنیم و انشالله شما بازیکنان نیز با هدایت کادر فنی بدون توجه به این مشکلات کار را جلو ببرید تا دل مردم بازهم شاد شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز