خبرگزاری کار ایران

جعفری: امیدوارم مسئولان مشکلات نفت مسجد سلیمان را حل کنند / اگر قراردادها پرداخت نشود بازیکنان می‌توانند فسخ کنند

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۵۶۴۸

کاپیتان تیم نفت مسجد سلیمان درباره مشکلات این تیم صحبت کرد.

سجاد جعفری در گفتگو با ایلنا درخصوص نامه بازیکنان تیم نفت مسجد سلیمان به باشگاه جهت دریافت مطالباتشان اظهار داشت: بعضی از بچه‌ها برای دریافت حقوق‌شان به باشگاه نامه زدند و برخی از بچه‌ها نامه نزدند چون بندی در قراردادشان وجود دارد که اگر مبلغی را تا نیم فصل دریافت نکنند، آن هم بستگی به قراردادها دارد که متغیر است، می‌توانند جدا شوند. بنابر اساسنامه فدراسیون فوتبال اگر بازیکن دو ماه حقوق نگیرد می‌تواند قراردادش را فسخ کند و بچه‌‎هایی که این بند را در قراردادشان نداشتند این نامه را ارسال کردند. 

او ادامه داد: مسئولان باشگاه باید به فکر باشند و مشکلات تیم را حل و فصل کنند. مشکلات و مسائل ما را همه می‌دانند و چیزی پنهان نیست. ما از هیچ لحاظی نیست که مشکل نداشته باشیم و نمی‌دانیم که چه بگوییم.

جعفری درباره سرگردانی تیم نفت در کرمان گفت: این اتفاقات هم عجیب است. به دلیل مشکل پرواز در کرمان ماندیم و ریکاوری را اینجا انجام دادیم. آقای حسینی هم در تمرینات حضور ندارند و تا وقتی که مشکلات حل نشود قرار نیست به تیم ملحق شوند. بعید نیست ایشان این بار دیگر تصمیم به ترک تیم بگیرند و دیگر خواهان ادامه همکاری نباشند. 

شرایط نفت با این شرایط پیش از مسابقه با آلومینیوم چه می‌شود؟ جعفری در پاسخ به این سوال گفت: ما به عنوان بازیکن وظیفه داریم که بازی کنیم و این آخرین بازی نیم فصل اول است. اگر تا قبل از بازی به ما پول بدهند که هیچ اما اگر درصدی که در قراردادها وجود دارد عملی نشود، اکثر بازیکنان می‌توانند جدا شوند و حتی اگر پول هم پرداخت شود، دردی را دوا نمی‌کند. واقعا حیف است که تیمی به این خوبی به دلیل مشکلات مالی از هم بپاشد و این حق مردم خوب و خونگرم مسجد سلیمان نیست. این مردم به غیر از فوتبال هیچ دلخوشی ندارند و تمام تلاشمان این است که آنها را خوشحال کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز