خبرگزاری کار ایران

فریدونی: باید در مورد ادامه همکاری با رحمان رضایی تصمیم گیری شود/ در دربی اصفهان حقمان باخت نبود/ استقلال اگر جهانی را می‌خواهد به ما نامه بزند

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۵۰۴۲

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن در گفتگو با ایلنا در مورد وضعیت این تیم صحبت کرد.

مجتبی فریدونی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص دیدار ذوب آهن مقابل سپاهان اظهار داشت: بازی خوبی بود ولی متاسفانه مثل همیشه ذوب آهن عملکرد خوبی داشت ولی در نتیجه گیری ناکام ماند. به هر حال فوتبال یک طرفش برد است و یک طرفش باخت ولی ما واقعاً عملکرد خوبی داشتیم و شایسته شکست نبودیم. تیم ما حمله می‌کرد و حریف روی ضد حملات زهردار بود و به گل می‌رسید و اینجا هم مثل خیلی از هفته‌ها مزد بازی خوبمان را نگرفتیم.

وی در مورد اینکه مشکل ذوب آهن چیست، گفت: مشکلات ما در کنار مسائل داوری، عدم تمرکز در مجموعه است که وجود ندارد و باید برای رسیدن به آن تلاش کنیم. از لحاظ فنی هم تیم نیاز به تقویت دارد و باید در نیم فصل چند بازیکن اضافه کنیم و تیم برای نیم فصل دوم تقویت شود.

مدیرعامل ذوب آهن در مورد عملکرد رضایی و اینکه آیا با او ادامه همکاری داده می‌شود یا نه، گفت: به هر حال نتایج تیم جالب نیست و برای همین باید در مورد ادامه همکاری با رحمان رضایی تصمیم گیری شود. اگر لازم باشد هیات مدیره در این خصوص تشکیل جلسه خواهد داد و تصمیم گیری می‌کنیم که در نیم فصل دوم با آقای رضایی ادامه همکاری داشته باشیم یا نه.

فریدونی در مورد شایعاتی مبنی بر علاقه تیم ها به چند بازیکن این تیم از جمله شایعه پیوستن میلاد جهانی به استقلال هم توضیح داد: از گوشه و کنار این اخبار به گوش ما هم می‌رسد ولی تا امروز هیچ درخواست رسمی برای جذب بازیکنی به ما صورت نگرفته است. در مورد میلاد جهانی هم اگر استقلال او را می‌خواهد باید به ما نامه بزند تا پاسخ بدهیم.

وی در رابطه با بودجه ذوب آهن برای نقل و انتقالات نیم فصل گفت: به هر حال ذوب آهن از تیم های خوب و ریشه دار فوتبال ایران است و باید بازیکنان خوبی در اختیار داشته باشد و برای حضور موثر در نقل و انتقالات هم باید برنامه ریزی کنیم. متاسفانه قیمت بازیکن ها به شکل فزاینده بالا رفته و بازیکن دستمزد خودش را با بازیکن خارجی مقایسه می‌کند که به خاطر قیمت ارز در یک سال 3-4 برابر شده و آنها هم به همان میزان طلب می‌کنند و همین برای ما مشکل ساز شده است ولی با این حال چاره ای نیست و باید برای تقویت تیم اقدام کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز