خبرگزاری کار ایران

هخامنش: تراکتور مزد بازی خوبش را در زمین نمی‌گیرد/ به بازیکنان آن سمت گفته بودم جلال حسینی را مهار کنند/ بازی تحت تاثیر درگذشت مرحوم انصاریان بود

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۴۸۲۰

مدافع تراکتور در مورد شکست تیمش مقابل پرسپولیس صحبت کرد.

وفا هخامنش در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص شکست تراکتور مقابل پرسپولیس اظهار داشت: بازی خیلی سختی مقابل پرسپولیس داشتیم ولی با وجود اینکه فکر می‌کنم عملکرد خیلی بدی از لحاظ فنی نداشتیم ولی بدشانس بودیم و روی یک موقعیت گل خوردیم و از طرف دیگر موقعیت‌های خوبی داشتیم که در استفاده از آنها کم دقت بودیم و در نهایت بازی را واگذار کردیم. فکر می‌کنم مستحق شکست نبودیم و کمترین حقمان این بود که در این بازی حداقل یک امتیاز کسب کنیم.

وی افزود: ما در این بازی به خوبی پرسپولیس را کنترل کردیم و در طول بازی به ندرت موقعیت گل در اختیار آنها قرار دادیم و می‌دانید این کار مقابل تیمی مثل پرسپولیس که خط حمله قدرتمندی دارد کار راحتی نیست و در طول بازی‌های قبلی کمتر تیمی توانسته این کار را انجام دهد و فکر می‌کنم یکی از کم موقعیت ترین دیدارهای پرسپولیس در طول نیم فصل بود.

مدافع تراکتور در مورد گلی که این تیم دریافت کرد گفت: در آن صحنه اگر ویدیوی مربوط به گل را نگاه کنید من به بازیکنان آن سمت تذکر دادم که آن ناحیه را پوشش دهند و دو بازیکن پرسپولیس آزاد بودند و متاسفانه از همان ناحیه هم گل خوردیم و جلال حسینی با استفاده از تجربه بالای خودش فضای خالی را پیدا کرد و از همانجا به ما ضربه زد.

هخامنش در مورد سه شکست پیاپی تیمش هم توضیح داد: تیم ما از لحاظ اصولی فوتبال درستی ارائه می‌دهد و اصرار و پافشاری آقای شجاعی روی سیستم خودش را درک می‌کنم و این سبک بازی کمی نیاز به زمان برای جا افتادن دارد و همانطور که می‌بینید بازی خوبی ارائه می‌دهیم و به مرور بهتر هم می‌شویم. از یک سمت دیگر بدشانسی هم دست از سر ما بر نمی‌دارد و حداقل در دو هفته اخیر شایسته شکست نبودیم و بدترین نتایج ممکن برای ما کسب شد.

وی ادامه داد: تیم ما در این هفته ها محروم و مصدوم زیاد داشت که البته جزئی از فوتبال است و در طبیعت فوتبال است ولی به هر حال از این نظر ضرر کردیم و اگر دقت کنید این مسائل باعث شده تغییرات زیادی در ترکیب در هفته‌های اخیر داشته باشیم و بعضاً بازیکنان در پست غیر تخصصی بازی کردند ولی به هر حال هیچکدام از این مسائل توجیه نتایج ضعیف تراکتور نیست.

مدافع تراکتور در مورد اینکه بازی تحت تاثیر درگذشت علی انصاریان بود هم گفت: بله متاسفانه شب بازی این خبر تلخ را شنیدیم و هم ما و هم بازیکنان پرسپولیس در یک شوک و ناراحتی عمیقی بودیم که تاثیرش را روی بازی گذاشته بود و شادابی را از بازی گرفته بود. من خودم به شخصه بابت از دست دادن این دو عزیز هم علی انصاریان و هم مهرداد میناوند خیلی ناراحتم و انگار یکی از نزدیکانم را از دست داده باشم. علی انصاریان را زیاد از نزدیک ندیده بودم ولی مهرداد میناوند در خونه به خونه مربی من بود و بیش از آنکه یک مربی خوب باشد یک انسان به تمام معنا بود و چیزی جز خوبی و مردانگی از او ندیدم. امیدوارم روح هر دو عزیز شاد باشد و هرچه سریعتر این ویروس لعنتی هم کارش را تمام کند و شاهد از دست رفتن عزیزی نباشیم. من خودم اخیرا مادربزرگ و خاله خودم را به خاطر کرونا از دست دادم و عزادار هستم. امیدوارم هرچه زودتر واکسیناسیون انجام شود چرا که خیلی از کشورها وارد فاز دوم واکسیناسیون شدند ولی ما تازه می‌خواهیم شروع کنیم. از مسئولان خواهش می‌کنم هرچه سریعتر این کار را انجام دهند.

هخامنش در پایان یادآور شد: از همه هواداران عزیز تراکتور عذرخواهی می‌کنم و ما واقعاً شرمنده آنها هستیم و جز شرمندگی چیزی نداریم به آنها بگوییم. فقط این را بدانند که ما هرچه در توان داریم در زمین می‌گذاریم و کم کاری نمی‌کنیم ولی به هر حال از تیمی مثل تراکتور همیشه انتظار پیروزی می‌رود و امیدوارم از بازی این هفته مقابل سایپا روی دور برد بیافتیم و حداقل نیم فصل را با پیروزی به پایان برسانیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز