خبرگزاری کار ایران

تفکرات حاج محمود روی ما فشار می‌آورد

عصبانیت مظاهری: آقایان مدیر خودتان را جمع کنید!

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۴۷۵۶

دروازه بان تیم استقلال تهران درخصوص شرایط تیم و وضعیت امکانات صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، محمدرشید مظاهری در نشست خبری پس از بازی با نساجی مازندران گفت: من فکر می‌کنم بازی، بازی خیلی خوبی بود. من از عقب داشتم بازی رو نگاه می‌کردم احساس می‌کنم که بچه ها خیلی تلاش کردند و خوشحالم توانستیم به سه امتیاز بازی دست پیدا کنیم.

سنگربان استقلال درخصوص اینکه گفته می شود او هفته گذشته به دلیل انتقاد از تاکتیک تیم نیمکت نشین شده است، گفت: من هیچ وقت چنین حرفی را به سرمربی تیم نمی‌زنم ولی کلا یک چیزی در دل خودم هست که می خواستم آن را بگویم. اینکه من فکر می‌کنم تفکرات حاج محمود نسبت به گلرهای تیم مانند من و سیدحسین یا همه گلرهایی که شاگرد ایشان بوده اند، سنگین است و این تفکر، فشار را بر روی دروازه بان تیم زیاد می کند. فرقی ندارد من باشیم یا حسینی.

مظاهری در مورد ترک استادیوم توسط وریا غفوری نیز پاسخ داد: من در جریان این مسئله نیستم که چه اتفاقی افتاد فقط میدانم که وریا رفت.

وی در مورد مشکلات تیم گفت: من فکر می‌کنم مدیران تیم باید خودشان را جمع کنند، ما را خسته کرده اند. اینکه تنها یک پرس غذا بدهند و در اطراف تیم پیدایشان نمی‌شود که چی؟ ما پول نمی خواهیم فقط به تیم سر بزنید. بعد می گویند که استقلال چرا چند سال است نتیجه نمی گیرد. یک نگاه به خودتان بندازید بعد بگوئید چرا تیم نتیجه نمی گیرد. در تمام تیم ها چند نوع غذا به بازیکن می دهند تا مطابق میل خودش غذا بخورد ولی اینجا یک نوع غذا به تیم می دهند که آدم خجالت می کشد در مورد آن صحبت کند.

وی در مورد زمین تمرین تیم در مجموعه انقلاب گفت: زمین انقلاب افتضاح است. البته نباید زحمات کارگرایی که آنجا کار میکنند را زیر سوال ببریم ولی زمین انقلاب افتضاح است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز