خبرگزاری کار ایران

اگر شرایط خوب باشد تیم را ترک نمی‌کنم

قایدی: بابت پنالتی عذرخواهی می‌کنم / 6 ماه است که قراردادم را درست نکردند

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۴۷۴۴

مهاجم تیم استقلال درباره نتیجه مسابقه هفته چهاردهم برابر نساجی و مشکلات آبی پوشان صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، مهدی قایدی درباره برتری برابر استقلال و اشتباهش روی ضربه پنالتی به خبرنگاران گفت: من به خاطر آن ضربه پنالتی عذرخواهی می‌کنم خودم خیلی ناراحت شدم و این فوتبال است، پیش می‌آید و امیدوارم هواداران من را ببخشند.

او درباره وضعیت خودش اضافه کرد: برای اولین‌بار می‌خواهم در خصوص خودم مصاحبه کنم. نزدیک 5-6 ماه است باشگاه به من قول داده است و گفته‌اند قراردادم را درست می‌کنند. تا همین الان، امروز و فردا می‌کنند. نمی‌دانند که ما از لحاظ روحی به هم می‌ریزیم. وریا می‌داند و به او گفته‌ام که این اتفاق‌ها برایم رخ می‌دهد. 

قایدی درباره مشکلات قراردادش گفت: اگر نمی‌خواستید قرارداد را درست کنید چرا قول دادید. من ساعت یک شب پیش سعادتمند رفتم و گفت بعد از سفر قطر قرارداد را درست می‌کند. آمدند قطر و گفتند مهر باشگاه را نداریم و بعد از آن استعفا دادند. وقتی مددی آمد من مدیر برنامه‌هایم را پیش او فرستادم و گفت قرارداد را درست می‌کنیم. من واقعاً روحیه‌ام به هم ریخته است. تمرکزم تا قبل از این بازی خراب شد.

او درباره مشکلات تیم همچنین گفت: ما به اردو می رویم  و به ما پرسی غذا می‌دهند از دو دست لباس یکی از آن را برمی‌دارند. در زمین تمرین‌مان سنگ و شیشه وجود دارد. ما نمی‌دانیم صاحب‌مان چه کسی است. هواداران وجود دارند و ما باید به آنها بگوییم چه اتفاقاتی رخ می‌دهد. خیلی‌ها می‌دانند این مشکلات در استقلال و پرسپولیس وجود دارد. تیمی که صدرنشین است باید نگاه دیگری به آن داشته باشند و ما هم بازیکن هستیم حق‌مان را باید بگیریم.

قائدی در رابطه با پیشنهاد خارجی‌اش اضافه کرد:‌ من قلباً استقلال را دوست دارم اگر شرایطش خوب باشد دوست ندارم هیچ وقت از استقلال جدا شوم. وقتی امکانات خوبی داشته باشیم هیچکس دوست ندارد از استقلال جدا شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز