خبرگزاری کار ایران

دانشگر: واقعا اعصاب نداریم/ مدیران فقط می‌خواهند در مغز ما باشند!

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۴۷۴۰

بازیکن تیم استقلال گفت: تا حالا چنین تیمی ندیده‌ام که کادر فنی و بازیکنان به این شکل رها شوند. دو سال در نفت بودم آنها نمی‌خواستند تیم‌داری کنند و همه چیز رها شده بود، الان از آن زمان بدتر هستیم.

به گزارش ایلنا، محمد دانشگر پس از پیروزی  یک بر صفر استقلال مقابل نساجی مازندران در دقایق پایانی گفت: به بازیکنان و کادر فنی خسته نباشید می‌گویم و به هواداران تبریک؛ بازی سختی را بردیم. نساجی خیلی خوب 11 نفره دفاع می‌کرد. ما کاملاً در زمین حریف بودیم از لحاظ تاکتیکی با حوصله بازی کردیم. می‌دانستیم گل می‌زنیم اما بی‌مهابا حمله نمی‌کردیم خوشبختانه سه امتیاز را کسب کردیم.

او در خصوص مشکلات استقلال افزود: این سه امتیاز بحثش جدا است مشکلات ما هم جدا، یعنی نمی‌دانیم چطور دیگر حرف‌مان را بزنیم. واقعاً تنها هستیم. تا حالا چنین تیمی ندیده‌ام که کادر فنی و بازیکنان به این شکل رها شوند. دو سال در نفت بودم آنها نمی‌خواستند تیم‌داری کنند و همه چیز رها شده بود، الان از آن زمان بدتر هستیم، اصلاً هیچکس به ما سر نمی‌زند. 2-3 ماه است نه هیأت‌ مدیره نه مدیرعامل هیچکس نمی‌آید، اصلاً نمی‌گویند شما چه کار می‌کنید و امکانات دارید یا خیر. کارهای عجیب و غریب می‌کنند و فقط می‌خواهند در مغز ما باشند.

مدافع استقلال درباره مشکلات زمین تمرین این تیم عنوان کرد: روز گذشته که در زمین انقلاب تمرین می‌کردیم تمام شیشه و سرامیک بود و نمی‌توانستیم تکل بزنیم. وقتی تکل می‌زدیم بدن‌مان زخم می‌شد. از این همه بی‌توجهی خسته شده‌ایم و فشار هواداران هم به صورت وحشتناک روی ما است.مدام با استرس بازی می‌کنیم و هواداران هم انتظار دارند، یک نیم‌فصل ما هیچ چیزی نداشتیم. 

دانشگر در مورد پرداختی به بازیکنان اظهار داشت: در مورد پرداختی که اصلاً حرف نمی‌زنند. برخی بازیکنان 20-30 درصد و برخی هم 10 درصد؛ در مورد پول سال قبل هم اصلاً حرف نمی‌زنند. یک پولی به ما می‌دهند و ما نمی‌دانیم برای امسال است یا سال گذشته؛ از سوی دیگر دل‌بخواهی پول می‌ریزند. واقعاً اعصاب نداریم. ما نمی‌خواهیم مدام در مورد پول صحبت کنیم ما می‌گوییم که امکانات بدهند. یکی دو ماه دیگر باید در لیگ قهرمانان آسیا بازی کنیم و فشار لیگ خودمان هم هست.

وی در مورد پیش بینی اش از آینده تیمش تاکید کرد: ما فقط به خاطر هواداران و خانواده‌های‌مان بازی می‌کنیم. خدا پدر اسپانسر را بیامرزد که هر بازی می‌بریم پاداشی می‌دهد که گیر ماساژور و تدارکات می‌آید؛ مگر می‌شود این همه مشکل.

مدافع استقلال در مورد اینکه آیا این مشکلات فقط برای استقلال است یا دیگر تیم پایتخت هم چنین مشکلاتی دارد، گفت: من از شرایط پرسپولیس اطلاعی ندارم شاید آنها هم مشکل داشته باشند. از سوی دیگر به بازیکنان ایرانی پول نمی‌دهند و فقط به خارجی‌ها پرداخت می‌کنند؛ پس ما ایرانی‌ها آینده‌ای نداریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز