خبرگزاری کار ایران

چرچیچ: بازهم داور یک پنالتی مسلم ما را نگرفت/ باید از اشتباهات خودمان درس بگیریم

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۴۷۲۴

مربی ذوب آهن از دلایل شکست تیمش مقابل سپاهان صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، میلیچ چرچیچ در نشست خبری پس از شکست 3 بر یک تیمش در شهرآورد فوتبال اصفهان در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: ابتدا به تیم سپاهان تبریک می‌گویم که بسیار خوب بازی کرد. ما بازی را بسیار بد آغاز کردیم، تحت فشار بودیم و نتوانستیم مالکیت توپ را در اختیار داشته باشیم و به ویژه در 10 دقیقه اول بازی پاس‌های زیادی را از دست دادیم. در مقابل، سپاهان توپ را خوب کنترل کرد و گل اول را به ثمر رساند.

وی افزود: در ادامه بازی، در جابجایی در زمین مشکل داشتیم و تلاش کردیم این موضوع را حل کنیم، اما این مشکل پابرجا ماند. پس از 10 دقیقه ابتدایی مسابقه تلاش کردیم بازی خود را ارائه دهیم و توانستیم نیمه نخست را خوب کنترل کنیم و شانس‌هایی هم داشتیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن ادامه داد: دوست نداریم درباره داوری صحبت کنیم، اما امروز زمانی که پس از بازی فیلم مسابقه را دیدیم متوجه شدیم یک پنالتی بسیار واضح به نفع ما رقم خورده که داور آن را اعلام نکرده است. یقین دارم اگر این پنالتی اعلام می‌شد سرنوشت بازی تغییر می‌کرد. به هر حال در نیمه اول بازی را کنترل کرده و شانس‌های گلزنی هم ایجاد کردیم. در نیمه دوم هم خوب بودیم، اما بازیکنان ما اشتباهات فردی داشتند در حالی که باید به مواردی که بین دو نیمه در رختکن از آنها خواسته بودیم عمل می‌کردند. باید از اشتباهات خود درست بگیریم.

چرچیچ گفت: می‌دانیم که بازی امروز دربی بود و تماشاگران و بازیکنان ما به خاطر این شکست تحت فشار قرار گرفتیم، اما تلاش می‌کنیم این مشکلات را رفع کنیم و در بازی‌های آینده کیفیت بهتری داشته باشیم.

وی اضافه کرد: امروز تلاش خود را انجام دادیم اما به چیزی که می‌خواستیم نرسیدیم. امیدوارم این مشکلات به خصوص در خط دفاعی را رفع و در خط حمله و گلزنی نیز بهتر عمل کنیم. روز گذشته درباره کیفیت بازیکنان صحبت کردم و گفتم سپاهان تیم خوبی است و بازیکنان خوب و شاخصی دارد. امروز سپاهان برنده شد و به آنها تبریک می‌گویم و ما هم باید از این شکست درس بگیریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز