خبرگزاری کار ایران

مجتبی حسینی: موقعیت چندانی به گل گهر ندادیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۴۶۹۰

سرمربی نفت مسجد سلیمان در کنفراس خبری حاضر شد.

به گزارش ایلنا، سیدمجتبی حسینی در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل گل‌گهر سیرجان اظهار داشت: باتوجه به اینکه در هفته چهاردهم هستیم، هر دو تیم شناخت خوبی از هم داشتند. می‌دانستیم که بازی دشواری در سیرجان داریم، چرا که گل‌گهر خط حمله خوبی دارد و فلسفه سرمربی این تیم فوتبال رو به جلوست. به نظر من بازی خوبی بود و موقعیت خیلی زیادی به آنها ندادیم و سعی کردیم در ضدحمله خودمان را صاحب موقعیت کنیم.

وی درباره این موضوع که گل‌گهر در ابتدای نیمه دوم فشار خوبی بر نفت مسجدسلیمان وارد کرد، گفت:  با توجه به اینکه گل‌گهر یک تعویض خوب داشت و یک مدافع بازیساز و هافبک روبه‌جلو به ترکیب خود اضافه کرد، تنوع حرکتی‌اش بیشتر شد که باعث شد در 10،15 دقیقه ابتدایی نیمه دوم نظم تیم ما به هم بریزد. بعد از آن ما بهتر شدیم و اگر فرصت به دست می‌آوردیم از آن نمی‌گذشتیم و به دنبال گلزنی به گل‌گهر هم بودیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در پاسخ به این سؤال که نتایج خوب تیمش ادامه خواهد داشت یا خیر، خاطرنشان کرد: ما یک تیم جوان هستیم و بچه‌های باانگیزه‌ای داریم، کار و تلاش‌مان را می‌کنیم و امیدوارم که مسئولان این مسائل را ببینند و به تیم ما کمک کنند و اجازه ندهند که نفت مسجدسلیمان با مشکلات مالی و کمبود امکانات اُفت کند. توانمندی من و بازیکنانم تا یک حدی است و مسئولان باید رسیدگی کنند. جا دارد از بازیکنان و باشگاه گل‌گهر تشکر کنم و به آنها به خاطر تیم خوب‌شان تبریک بگویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز