خبرگزاری کار ایران

سعید الهویی: این تساوی برای ما حکم شکست را داشت

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۴۶۸۸

مربی گل گهر سیرجان در کنفرانس خبری حاضر شد.

به گزارش ایلنا، سعید الهویی مربی گل گهر سیرجان در پایان بازی با نفت مسجد سلیمان در خصوص بازی تیمش با این تیم گفت: بازی خوبی را انجام دادند. نیمه اول بسیار بدی داشتیم هر چند دقایق ابتدایی خوب بازی کردیم اما نتوانستیم روند را ادامه دهیم و بازی را به شکلی که می خواهیم شکل دهیم. در نیمه دوم شرایط بهتر شد اما برای اینکه بتوانیم یک تیم با ساختار دفاعی را شکست دهیم، تلاش ها کافی نبود. این تساوی برای تیم ما و قلعه نویی به خاطر نگاه بزرگ او مانند شکست است چرا که نتوانستیم 3 امتیاز را بگیریم اما امیدوارم بازی های بعدی جبران کنیم.

مربی گل گهر درباره اینکه به نظر می رسد انگیزه بازیکنان کم شده، افزود: نمی خوام به این سوال جواب مستقیم بدهم اما این پیغام را باید بدهم به دوستان و همه که قلعه نویی انسان بسیار بلندپروازی است و به دنبال این است تیمش بهترین عملکرد را داشته باشد. کسانی که همراه ما بودند باید این نگرش را داشته باشند یعنی روز تمرین بهتر از قبل و هر بازی بهتر از قبل باشد. کشتی با هدایت قلعه نویی حرکت کرده، شما عملکرد تیم را نسبت به قبل مقایسه کنید اگر با تفکرات و انگیزه ها نتوانیم خود را هماهنگ کنیم باید از کشتی خارج شویم.

الهویی درباره عملکرد منشا در بازی امروز، خاطرنشان کرد: منشا خوب نبود اما تعداد زیادی از بازیکنان ما خوب نبودند. تمرکز بازیکنان حریف به خاطر بازی های قبلی روی منشا زیاد است و او باید تلاش خود را بیشتر کند. باید بپذیرد که روز به روز عملکرد بهتری داشته باشد به خصوص که تیم های دیگر روی گل گهر نگاه مثبت و سختگیرانه دارند. 

مربی گل گهر درباره اینکه برنامه های شما برای حریف قابل خواندن است، عنوان کرد: ما یکسری ملزومات برای موفقیت لازم داریم و باید همه ملزومات باشد تا به موفقیت رسید. فراموش نکنید مسجدسلیمان که بازی خوبی امروز داشت سپاهان را برده و خیلی از تیم ها را متوقف کرده است. این تیم ساختار دفاعی خوب و منظمی دارد و تلاش کرد امروز با ساختار چند لایه خود جلوی ما قرار بگیرد. متاسفانه چند بازیکن کلیدی کنار ما نبودند و همه اینها باعث می شود بازی کم موقعیت داشته باشیم اما مطمئن باشید در بازی های بعدی کیفیت بهتری خواهید دید.

وی در پاسخ به این سوال که قلعه نویی چند درصد به اهداف خود رسیده، گفت: اگر از بیرون گل گهر پیشرفت خوبی داشته اما از نگاه قلعه نویی هنوز پیشرفت نکرده، نیاز داریم تیم را بهتر کنیم، تلاش را بیشتر کنیم تا به سطحی از عملکردی که مد نظر آقای قلعه نویی است برسیم. باید تلاش کنیم تا به سطح مورد انتظار در چند بازی مانده به پایان نیم فصل خودمان را برسانیم. 

الهویی درباره عملکرد دروازه بان ها، خاطرنشان کرد: ما 2 دروازه بان خوب داریم، علیرضا حقیقی و مهرداد بشاگردی که هر دو کیفیت خوبی در تمرینات دارند. با توجه به عملکردی که دارند قلعه نویی انتخاب می کند که علیرضا یا مهرداد درون دروازه باشند. مهرداد عملکرد خوبی داشت اما علیرضا حیقیقی و مهرداد باید بدانند 2 رقیب خوب برای هم هستند. هر کدام عملکرد خوبی دارند در درون دروازه قرار می گیرند.

وی درباره قهرمانی لسترسیتی و همین طور نتیجه لایپزیک و مقایسه گل گهر با این دو تیم، تصریح کرد: گل گهر ظرفیت بیشتر برای رسیدن به جایگاه بهتر در لیگ ایران را دارد به همین دلیل قلعه نویی بین گزینه هایی که داشت، گل گهر را انتخاب کرد. اما باید خیلی منطقی رفتار کنیم.

الهویی تاکید کرد: لسترسیتی که قهرمان شده یک دهه قبل در لیگ برتر جزیره بوده یا شما باشگاه لایپزیک را ببینید؛ هزینه زیادی در این تیم شده و توانسته پیشرفت کند اما گل گهر با حضور قلعه نویی و کادر جدید پیشرفت بسیار خوبی داشته است. همین که شما مانند ما با یک تساوی ناراحت هستید یعنی قدم های زیادی در تیم برداشته است. تمام تلاش خود را برای موفقیت سیرجان و گل گهر خواهیم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز