خبرگزاری کار ایران

هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال

تساوی پرگل ماشین سازی و پیکان / دربی اصفهان به سود سپاهان / کامبک آلومینیوم مقابل سایپا

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۴۶۵۰

سه دیدار از هفته چهاردهم لیگ برتر با برتری سپاهان و متوقف شدن پیکان و آلومینیوم اراک مقابل رقبا به پایان رسید.

به گزارش ایلنا، در چارچوب بازی‌های هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال سه مسابقه از ساعت 15 به صورت همزمان برگزار شد که نتایج در نیمه نخست متفاوت دنبال شده است.

در اراک تیم آلومینیوم که از سایپا میزبانی می‌کرد با تساوی بدون گل متوقف شد و دو تیم در نیمه نخست بدون گل زده راهی رختکن شدند. در نیمه دوم هم تقابل این دو تیم هم می‌رفت که بدون گل زده به پایان برسد اما در وقت‌های اضافه میثم مجیدی در دقیقه 8+90 گل سایپا در دقیقه 5+90 را جبران کرد تا دو تیم در نهایت به تساوی رضایت بدهند.


تیم پیکان که با دو گل سامان فلاح و فرزاد حاتمی از ماشین سازی پیش افتاده بود با کامبک عجیب تیم قعرنشین جدول رو به رو شد و محمد امین اسدی و پیمان بابایی نتیجه بازی را در نیمه نخست به تساوی رساندند. این دیدار در نیمه دوم هم گلی در پی نداشت و با وجود اخراج فلاح در نیمه دوم با تساوی خاتمه یافت.


در دربی اصفهان هم تیم سپاهان با تک گل محمد محبی مقابل ذوب آهن نیمه اول را با برتری پشت سر گذاشت. در نیمه دوم تیم ذوب آهن توسط حسین شنانی یکی از گل‌های خورده را جبران کرد اما دانیال اسماعیلی فر و یاسین سلمانی دو گل دیگر برای طلایی پوشان به ثمر رساندند تا این مسابقه با برتری سه بر یک به سود تیم تحت هدایت محرم نویدکیا به پایان برسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز