خبرگزاری کار ایران

روی کاغذ راحت می‌توانیم نساجی را در تهران ببریم

فریبا: فکری با بازیکن سالاری مبارزه می‌کند و باید حمایت شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۴۵۸۳

پیشکسوت تیم استقلال می گوید آبی ها بر خلاف هفته‌های اول هم خوب بازی می‌کند و هم نتیجه گرفته و صدرنشین لیگ است

به گزارش ایلنا، بهتاش فریبا پیشکسوت تیم استقلال از عملکرد محمود فکری در این تیم کاملا راضی است چون از نظر او امروزه عملکرد آدم‌ها را با آمار قضاوت می‌کنند و در حال حاضر استقلال بر خلاف هفته‌های اول هم خوب بازی می‌کند و هم نتیجه گرفته و صدرنشین لیگ است و یکی از مدعیان قهرمانی است هر چند که برای قهرمانی در لیگ هنوز زود است چون امسال تیم‌های خوبی در لیگ برتر هستند و کار برای قهرمانی سخت است.

بازی استقلال و نفت مسجد سلیمان چطور بود؟

بازی بسیار خوبی بود. از نظر سرعت و تاکتیکی بازی خیلی خوبی بود و روی دروازه‌ها فشار بود و موقعیت‌های خوبی ایجاد شد که اکثر موقعیت‌ها برای ما بود. بعد از گل بدی که خوردیم 10 دقیقه بازی دست نفت مسجد سلیمان بود اما بقیه بازی دست ما بود و 3 بار توپ را به تیر دروازه حریف زدیم. می‌شد با 3 امتیاز به تهران برگردند اما تکلیف فوتبال روشن نیست که چه اتفاقی می‌افتد و با تمام موقعیت هایی که درست کردیم نتوانستیم بازی را ببریم.

از این تساوی راضی بودید؟

نه، راضی نیستم چون می‌شد 3 امتیاز را بگیریم. شرایط مان خوب بود و موقعیت‌های خوبی هم داشتیم اما گل نشد وگرنه می‌توانستیم برنده بازی باشیم.

سید حسین حسینی در این دیدار گل خیلی بدی خورد. در مورد این اتفاق چه نظری دارید؟

به هر حال از این اتفاقات می‌افتد و تمام گلرهای بزرگ دنیا هم ممکن است اشتباه کنند و گل بد بخورند. اشکال دروازه بان همین است که اگر یک اشتباه کند گل می‌شود و به چشم می‌آید اما هافبک و مهاجم 20 تا اشتباه کنند هم به چشم نمی‌آید اما اشتباه دروازه بان گل می‌شود و به چشم می‌آید و کاری نمی‌شود کرد.

از عملکرد حسینی راضی بودید؟

در این بازی زیاد توپ روی دروازه ما نیامد اما حسینی 2 تا خروج خوب داشت و خطری روی دروازه ما نبود. خوشبختانه دفاع و هافبک ما خوب کار کردند و موقعیتی به حریف ندادیم.

فرشید باقری که برای دومین بار در این فصل در اختیار باشگاه گذاشته شده بود دوباره به تمرینات استقلال برگشت. در این رابطه چه صحبتی دارید؟

من به  اروپا کاری نداریم چون آنجا همه چیز سر جای خودش است و بازیکنان اروپایی از 8 صبح تا 7 عصر در اختیار باشگاه هستند. حق مسلم کادر فنی است که از یک بازیکن استفاده بکند یا نکند. اینجا همیشه این چیزها بوده و تنها مربوط به ایران نیست و بازیکن ممکن است ناراضی باشد و یک حرکتی بکند. فرشید باقری بازیکن خیلی خوبی است اما باید خودش را با تیم وفق بدهد. امیر قلعه نویی اگر 5 بار قهرمان لیگ برتر شده مهم ترین شاخصه اش نظم است و در تیم او همه باید منظم باشند. محمود فکری هم دارد به تیم نظم می‌دهد تا همه کار خودشان را انجام بدهند. بار اول نیست که این اتفاق برای فرشید باقری افتاده و برای فرشید اسماعیلی هم این اتفاق افتاده بود و اگر در تیم نظم نباشد احتمال نتیجه گرفتن کم می‌شود. بارها در مطبوعات گفته‌اند و خود شما نوشته اید که در فوتبال ایران بازیکن سالاری است و حالا محمود فکری دارد با بازیکن سالاری مبارزه می‌کند و باید از او حمایت شود چون خود من هم با بازیکن سالاری کاملا مخالف هستم.

از عملکرد محمود فکری در استقلال راضی هستید؟

عملکرد آدم‌ها به آمار است و امروز همه جای دنیا آمار را نگاه می‌کنند. آلمان سال 90 قهرمان جهان شد و کسی نمی‌گوید آنها چطور بازی کردند و چند تا پاس به هم دادند و همه می‌گویند آلمان آن سال قهرمان شد. تیم محمود فکری هم صدرنشین لیگ است و یک سری هستند در فضای مجازی که نمی‌خواهند استقلال نتیجه بگیرد و کادر فنی و بازیکنان و مدیریت این چیزها را ندید بگیرند و تمرکزشان روی کار خودشان باشد. از نظر من راهی که فکری می‌رود راه درستی است و نتایج هم نشان داده است و تیم هم صدر جدول است. قبلا می‌گفتم استقلال زیبا بازی نمی‌کند اما الان زیبا هم بازی می‌کند و اکثر بازیکنان هم در اختیار هستند که خیلی مهم است و نتیجه هم گرفته اند. من از عملکرد فکری کاملا راضی هستم، تیمی که صدر جدول است مگر می‌شود ناراضی باشیم؟ الان استقلال صدر جدول است و راضی هستیم.

چه تصوری از بازی استقلال و نساجی در ورزشگاه آزادی دارید؟

نساجی یک تیم غیر قابل پیش بینی است یعنی یک بازی خیلی خوب است و یک بازی معمولی است اما در هر صورت بازی آسان اصلا نداریم. همه بازیها سخت است و شرایط استقلال خوب است و روی کاغذ راحت می‌توانیم برنده باشیم اما باید ببینیم در زمین چه اتفاقی می‌افتد.

نساجی در تهران می‌تواند برنده بازی باشد؟

فوتبال غیر قابل پیش بینی است و هیچی معلوم نیست اما وقتی قابلیت‌های دو تیم را می‌بینم قاعدتا نتیجه گرفتن نساجی نساجی در تهران کار خیلی سختی است.

استقلال در حال حاضر صدرنشین لیگ است. به نظر شما این تیم بعد از سالها امسال می‌تواند قهرمان شود؟

الان زود است که قضاوت کنیم. امسال تیم‌های خوبی داریم مثل سپاهان، تراکتور، پرسپولیس و حتی آلومینیوم را ببینید که با یک سری جوان 2 تا برد شیرین آورده است. الان نمی‌شود گفت می‌شود یا نمی‌شود اما شک نکنید استقلال امسال مدعی قهرمانی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز