خبرگزاری کار ایران

خرمزی: از بازی سایپا برد می خواهیم/آلومینیوم شرایط خیلی خوبی دارد

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۴۴۷۲

مربی آلومینیوم اراک گفت: تیم ما در شرایط خیلی خوبی قرار دارد. خدا را شکر هفته های خوبی سپری کرده ایم

به گزارش ایلنا، در چارچوب هفته چهاردهم لیگ برتر و از ساعت 15:00 فردا، آلومینیوم اراک میزبان سایپا است.  این در حالی است که دو برد پشت سرهم مقابل پرسپولیس و تراکتور، کسب کرده است.

در آستانه این بازی محمود خرمزی، مربی آلومینیوم در نشست خبری پیش اظهار داشت: قبل از ورود به بحث فنی باید به این مساله اشاره کنم که با از دست دادن عزیزانمان در حال گذراندن روزهای سختی هستیم. جا دارد درگذشت علی و مهرداد عزیز را به جامعه ورزش تسلیت بگویم. انشالله که کرونا هر چه زودتر دست از سر ما برداشته و به روزهای عادی مان برگردیم.

او درباره بازی مقابل سایپا گفت: بازی سختی با سایپا داریم. تیم ما در شرایط خیلی خوبی قرار دارد. خدا را شکر هفته های خوبی سپری کرده ایم و انشالله که فردا به امید خدا روند خوبمان را ادامه دهیم. فردا برای برد به زمین می رویم و انشالله که بتوانیم دل هوادارانمان را شاد کرده و با سه امتیاز زمین بازی را ترک کنیم.

وی در پایان اظهار داشت: خدا را شکر تمام بازیکنان مان در سلامت کامل به سر می برند و تنها بازیکنی که فردا در اختیار نخواهیم داشت آقای مصطفی احمدی است که به دلیل محرومیت مقابل سایپا نمی تواند بازی کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز