خبرگزاری کار ایران

پاشازاده: در فضای مجازی حرف بی ربط نزنند/طرفداران نگران هستند و این به حق است

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۴۴۰۰

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: نام استقلال برای من از همه چیز مهمتر است.

به گزارش ایلنا، مهدی پاشازاده پیشکسوت استقلال در حاشیه تمرین تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: وضعیت خوب است. تیمی که در صدر جدول قرار دارد، باید وضعیت خوبی داشته باشد ولی متأسفانه حرف و حدیث در فضای مجازی دور تیم زیاد است. با خودم فکر می‌کردم که در گذشته همه چیز روی سکو رقم می‌خورد و الان دلمان برای آن زمان تنگ شده است. بزرگتر از اسم استقلال برای ما وجود ندارد.

وی افزود: قدیم روبه‌رویت می‌ایستادند و حرف می‌زدند ولی الان در خانه‌شان می‌نشینند و کسی آنها را ندیده و حرفهایشان را منتشر می‌کنند. یکسری انتقادات هست و من هم آنها را انجام داده‌ام. اینکه چه الفاظی را به کار ببریم، مهم است. سر تمرین نیامده‌ام که از تیم دفاع کنم. به عنوان یک طرفدار اینجا آمده‌ام. محمود فکری به عنوان یک انسان مهم است ولی برای من استقلال از همه مهمتر است. 

پاشازاده خاطرنشان کرد: هیچ تیمی در ایران ثبات ندارد. استقلال هم از این موضوع مستثنی نیست. وقتی تیم‌مان بالای جدول است، باید چه کار کنیم؟ باید آنها را بکوبیم؟ من می‌گویم انتقاد درست وجود نداشته باشد، کسی پیشرفت نمی‌کند. نباید هجمه روی بازیکنان وجود داشته باشد.

وی ادامه داد: نشسته‌اند در خانه و می‌گویند فوتبالیست‌ها میلیاردی پول می‌گیرند. برایتان تمرین 30 ثانیه‌ای می‌گذارم. اگر توانستید انجام دهید، به شما یک میلیارد پول می‌دهم. امیدوارم وضعیت بهتر شود. طرفداران نگران هستند و این به حق است.

پیشکسوت استقلال تأکید کرد: پشت تیم باشیم و منطقی رفتار کنیم. برخی برای اینکه استقلال ضعیف و تیم خودشان تقویت شود، استقلال را تخریب می‌‌کنند. طرفدار عزیز حق با شما است، ولی نگذارید پرتان کنند و در فضای مجازی حرف بی‌ربط بزنید. اگر حمایت کنید، این تیم بهتر می‌شود و دلگرمی برای بازیکنان صورت می‌گیرد. خیلی مشکلات وجود دارد. 

پاشازاده در رابطه با بازی استقلال و نساجی عنوان کرد: اگر طرفداران حضور داشتند، خیلی بازی بهتری می‌شد. استقلال صدر است و نساجی با تعویض مربی دوست دارد سقوط نکند. این بازی خیلی سختی می‌شود. بازی سایپا را هم گفتم سخت می‌شود. امیدوارم روز خوبی برای هر دو تیم باشد و حق به حقدار برسد. 

وی ادامه داد: نگذارید این قهرمانی را از دستمان بگیرند. حرف من با کسانی است که طرفدار استقلال نیستند و بقیه را آلوده می‌کنند. آلوده حرفهای آنها نشوید و پشت تیمتان باشید. این تیم با جوانانی که دارد در 3 سال آینده حرفهای زیادی برای گفتن خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز