خبرگزاری کار ایران

جلالی: ثابت می‌کنیم حرف‌های زیادی مقابل استقلال داریم

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۴۲۷۳

سرمربی تیم فوتبال نساجی گفت: بازیکنان ما فردا ثابت خواهند کرد که برابر استقلال حرف‌های زیادی برای گفتن دارند.

به گزارش ایلنا،مجید جلالی در نشست خبری پیش از دیدار فردا با استقلال در هفته چهاردهم لیگ برتر گفت: روزهای خیلی دردناکی داریم. عزیزترین‌های‌مان را از دست می‌دهیم و خیلی ناراحت کننده است.

وی ادامه داد: تقریبا دو هفته است با نساجی شروع کرده‌ام و محور کارم روی شناخت تیم بوده است. بالای 90 درصد به شناخت رسیده و مسلط شده‌ام. انتظار دارم از این هفته کم کم اثرات تمرینی و کارمان را در جریان بازی ببینیم. کاملا واقف به شرایط هستیم و بدون هیچ نگرانی و واهمه خودمان را برای بازی خوب و قدرتمندانه مقابل استقلال آماده کرده‌ایم. فردا شاهد خواهید بود که بازیکنان نساجی حرف‌های زیادی برای گفتن دارند و این موضوع را ثابت می‌کنند.

 سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران خاطرنشان کرد: کاملا به شرایط واقف هستیم و می‌دانیم چه وضعیتی داریم. به جای اینکه نگران باشیم، اقدامات ترمیم‌کننده انجام می‌دهیم. برنامه‌ریزی و نقشه راهی برای تیم کشیده‌ایم و سعی می‌کنیم طبق آن قدم به قدم جلو برویم، به همین دلیل نسبت به کارم صد در صد امیدوارم.

جلالی در رابطه با شرایط تیم فوتبال استقلال تصریح کرد: استقلال تیم بزرگی است. هر تیمی جنبه‌های مثبت و البته پاشنه آشیلی هم دارد. سعی می‌کنیم روی هر دو متمرکز شویم و بازی خوبی انجام دهیم.

وی در مورد اینکه محمود فکری به واسطه سابقه حضورش در نساجی شناخت خوبی از این تیم دارد، گفت: آن چیزی که فردا در نظر داریم انجام دهیم کاملا متفاوت از گذشته است. نمی‌توانم بگویم کاملا اما بیش از 50 درصد متفاوت از گذشته است.

سرمربی تیم فوتبال نساجی در خصوص کنار گذاشتن 5 بازیکن از تیمش یادآور شد: این تصمیم در امتداد همان صحبت‌هایم است. در مسیری که می‌رویم به این فکر می‌کنیم چه چیزی نیاز تیم است. کسی را اخراج نمی‌کنیم بلکه تیم‌ را تقویت می‌کنیم. بازیکنانی که اکنون نیستند برای ما زحمت کشیده‌اند اما مکلف هستیم نسبت به آینده تیم فعالیت کنیم و تصمیم بگیریم.

جلالی در واکنش به این سؤال که چقدر به بقای نساجی در لیگ امیدوار است، گفت: کاملا به کاری که انجام می‌دهم امیدوارم. من تنها نیستم، اینجا باشگاهی پشت ما است و در رأس آن حدادیان پشت تیم قرار دارد. تقریبا هر روز با هم جلسه داریم که برخی مواقع جلسات حضوری است و برخی مواقع تلفنی. همینطور شهری که زندگی‌شان این تیم است و به آن عشق دارند.

وی در رابطه با محروم و مصدومان تیمش گفت: آسیب دیده زیاد داریم و امیدوار بودیم رحمتی به این بازی برسد که شاید بعید باشد. شاید مهدی نظری را یکی دو ماه دیگر نداشته باشیم. چند بازیکن دیگر هستند که از قبل آسیب دیده بودند، اما خوشبختانه محروم نداریم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز