خبرگزاری کار ایران

یحیی گل محمدی: برای تراکتور ارزش زیادی قائل هستیم/ فردا یکی از روزهای سخت ما خواهد بود

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۳۹۶۲

گل محمدی گفت: خاطرات زیادی از تبریز دارم و امیدوارم بازی خوبی را شاهد باشیم.

به گزارش ایلنا، یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس که در چارچوب هفته چهاردهم مسابقات لیگ برتر باید به مصاف تراکتور تبریز برود گفت: قبل از هر چیز برای علی انصاریان که از پیشکسوتان خوب فوتبال ایران است آرزوی سلامتی دارم و از مردم عزیزمان می خواهم برای وی دعا کنند تا ان شالله هرچه سریع تر به آغوش مادر عزیزش بازگردد. روزهای خیلی سختی را پشت سر می گذاریم و عزیزان زیادی را به خاطر بیماری کرونا از دست دادیم. برای همه بیماران آرزوی سلامتی می کنم و ان شالله همه آنها هر چه سریع تر به بهبودی کامل برسند.

سرمربی پرسپولیس در مورد بازی با تراکتور بیان کرد:  بازی خیلی مهم و حساسی پیش رو داریم و تراکتور تیمی است که فوتبال خوبی را ارائه می دهد. برای این تیم و هوادارانش احترام زیادی قائل هستم.خیلی خوشحالم به شهر تبریز می رویم که خودم خاطرات زیادی از آن دارم.امیدوارم شاهد یک بازی خوب و فنی باشیم.

وی تاکید کرد: با توجه به کیفیت هر دو تیم اطمینان دارم این اتفاق رخ می دهد. امیدوارم عملکرد خوبی در دفاع کردن و بخش تهاجمی داشته باشیم زیرا تراکتور بازیکنان تاثیرگذار و خیلی خوبی در خط حمله دارد. یکی از روزهای سخت ما است اما باید خیلی باتمرکز بوده و در کار دفاعی مراقب حریف باشیم زیرا بازیکنان تراکتور فرصت طلب هستند و از موقعیت ها خوب استفاده می کنند. هدف اصلی ما هم کسب سه امتیاز و پیروزی است. امیدوارم با یک بازی خوب بتوانیم به این مهم دست پیدا کنیم. در نهایت ان شالله دیدار خوبی باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز