خبرگزاری کار ایران

احمد زنده روح درگفتگو با ایلنا:

کار زیر نظر قلعه نویی لذت بخش است/ فعلا بازیکن گل گهر هستم و با این تیم قرارداد دارم

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۳۹۲۵

هافبک گل گهر گفت: امیدوارم بتوانیم نتایج خوبی که در شروع فصل گرفتیم را بتوانیم دوباره تکرار کنیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، گل گهر سیرجان در چارچوب هفته سیزدهم مسابقات لیگ برتر موفق شد در تهران سایپا را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد تا بعد از 4 بازی سرانجام به پیروزی دست پیدا کنند. احمد زنده روح در خصوص این دیدار به خبرنگار ما گفت: ما نیاز مبرمی به 3 امتیاز این دیدار داشتیم و بسیار خوشحال هستیم که در یک بازی خیلی سخت و فشرده برابر سایپا که تیمی قابل احترام است موفق شدیم 3 امتیاز این دیدار حساس را کسب کنیم. خدا را شکر با تدابیر کادر فنی و تلاش بازیکنان که تمام تمرکز خود را برای پیروزی در این دیدرا گذاشته بودند به نتیجه دلخواه خود رسیدیم و از شرایط  روحی که بهم ریخته بودیم توانستیم خارج شویم و امیدوارم هستم در ادامه مسابقات بتوانیم نتایج خوبی را کسب کنیم.

وی افزود: خوشحال هستم که در این بازی مثمر ثمر بودم و به یونس شاکری پاس گل دادم.  امیدوار هستم در بازی‌های بعدی تلاش خود را بیشتر کنم و بتوانم برای گل گهر مثمر ثمر باشم.

زنده روح در خصوص تجربه کار با امیر قلعه نویی بیان کرد: کار با پرافتخارترین سرمربی لیگ برتر لذت بخش و خاص است و امسال این افتخار قسمت من شده تا زیر نظر امیر قلعه نویی کار کنم و امیدوار هستم بتوانیم با ایشان در پایان مسابقات لیگ برتر یک نتیجه خوب و قابل قبول را کسب کنیم.

وی در خصوص بازی با نفت مسجد سلیمان گفت:  نفت یک تیم دونده و جنگنده است و ما قطعا یک بازی سخت را در پیش خواهیم داشت. اما ما در خانه بازی میکنیم و تلاش و تمرکز میکنیم تا این 3 امتیاز خانگی را کسب کنیم تا شرایط خود را در جدول بهتر و بهتر کنیم.

هافبک گل گهر در مورد آینده این تیم در لیگ بیستم اذعان داشت: کادر مدیریتی شرایط خوبی را برای ما فراهم کرده و این تیم امکانات خوبی را در اختیار دارد و قطعا در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت. تمام بازیکنان زیر نظر کادر فنی تلاش خود را به کار می‌برند و هدف ما این است که یک جایگاه خوب و قابل احترام در شان تیم بگیریم.

وی در مورد شروع فوق العاده گل گهر و پس از آن افت این تیم بیان کرد: شروع خیلی خوبی داشتیم. بالاخره  همه تیم‌های روزهای خوب و بد دارند و در برخی مقاطع دچار افت نیز  می‌شوند.  امیدوارم بتوانیم نتایج خوبی که در شروع فصل گرفتیم را بتوانیم دوباره تکرار کنیم.

زنده روح در پایان با توجه به اتمام قراردادش در انتهای فصل در خصوص برنامه خود گفت: من تا پایان فصل با گل گهر قرارداد دارم و در خدمت این تیم هستم و تمام تلاش خود را میکنم تا این تیم به چیزی که لیاقت دارد برسد اما باید دید در آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز