خبرگزاری کار ایران

سرآسیایی: جلسات زیادی برای تقویت مس در نیم فصل برگزار کردیم / مقابل شهرخودرو برای سه امتیاز به میدان می‎رویم

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۳۹۱۷

مربی تیم مس رفسنجان درباره بازی هفته چهاردهم لیگ برتر مقابل تیم شهرخودر مشهد صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، مجتبی سرآسیایی در نشست خبری پیش از رویارویی با تیم شهرخودرو مشهد گفت: تمرینات خود را چه در رفسنجان و چه در مشهد بر مبنای بازی تیم شهر خودرو انجام دادیم، تمرینات خیلی خوبی داشتیم که باید از میزبانی خوب باشگاه شهرخودرو و مساعدتی که به خاطر دو روز زودتر حضورمان در این شهر تشکر کنم.

او درباره بازی اضافه کرد: در روندی که داشتیم به ویژه در هفته های اخیر بر تیم غالب شدیم و شرایط خوبی از نظر فنی داریم فکر می‌کنم ما نیز همچون شهرخودرو شرایط رو به بالایی داریم و علیرغم اینکه شهر خودرو را تیمی سازمان یافته و با فوتبال خوبی می‌بینیم، قطعا فردا برای پیروزی به میدان خواهیم آمد و برای بازی با این تیم تاکتیکی تحلیل‌هایی که داشتیم و آماده کسب سه امتیاز فردا هستیم.

مربی مس درباره غایبان مس در این بازی گفت: محمد قاضی، ناصر سالاری و رحیم زهیوی را به دلیل مصدومیت نخواهیم داشت و علیرغم اینکه این سه بازیکن تاثیر زیادی در کار ما دارند اما آمادگی مطلوب داریم و بازیکنان دیگر در شرایط خوبی به سر می‌برند.

مجتبی سرآسیایی همچنین درخصوص حواشی پیرامون باشگاه شهرخودرو نیز گفت: من به عنوان نماینده تیم مس رفسنجان در این نشست حضور دارم و درست نیست در خصوص تیم شهرخودرو صحبت کنم اما آرزوی موفقیت و عاقبت به خیری داریم و دوست دارم فوتبال خراسان روند رو به رشد داشته باشد.

او درخصوص برنامه‌های نقل و انتقالاتی مس هم عنوان کرد: بنا به آنالیز و تحلیل که داشتیم، نظرات ربیعی در اختیار باشگاه قرار گرفته و جلسات متعددی را برای تقویت تیم در نیم فصل دوم داشتیم چرا که می‌دانیم نیم فصل دوم شرایط سخت‌تر می‌شود، هدفمان برای ماندن باشخصیت در لیگ برتر است برنامه‌ها را به باشگاه دادیم، ان شاالله در یکی دو هفته آینده راجع به آن بیشتر صحبت خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز