خبرگزاری کار ایران

آقابابایی: دوست داشتم در هفت تیر مقابل رایکا بازی می‌کردم/ فجر پتانسیل قهرمانی و صعود به لیگ برتر را دارد

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۳۵۳۳

مهاجم تیم فوتبال فجرسپاسی شیراز گفت: تیم یکدست و خیلی خوبی داریم و همه همدل هستیم تا با فجر به لیگ برتر صعود کنیم.

رضا آقابابایی مهاجم تیم فوتبال فجرسپاسی شیراز در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا درخصوص بازی با رایکا بابل گفت: بازی خوبی بود. می‌دانستیم بازی مقابل رایکا در مازندران برایمان سخت است خصوصا در زمینی که کیفیت چندانی ندارد. با بازی هوشمندانه و از پیش تمرین شده، توانستیم سه امتیاز بازی را بگیریم. طبق دستورات کادرفنی فوتبال بازی کردیم و موفق شدیم برنده از زمین خارج شویم.

وی درخصوص داوری این بازی نیز گفت: داور خوبی بود. هرچند تیم رایکا در نیمه دوم به سمت مسائل داوری هجوم آورده بود، اما داور بدون توجه به این مسائل سوت زد و به نظرم مشکل خاصی نداشت. در یکی دو صحنه شاید اشتباه داشت، که برای هر داوری پیش می‌آید و در کل مشکلی نداشت.

آقابابایی که از خونه به خونه به فوتبال ایران معرفی شد، درخصوص بازی مقابل تیم شهرش اظهار داشت: با تیم سابق بازی کردن سختی‌های خاص خودش را دارد اما شیرین است. خیلی دوست داشتم در بابل و ورزشگاه هفت تیر بازی کنم ولی حیف واقعا. خیلی خوشحالم که مقابل تیمی که از آن رشد کردم بازی می‌کنم و برای تیم شهرم آرزوی موفقیت دارم.

وی درخصوص صعود فجر به رده سوم جدول رده‌بندی نیز اشاره داشت و گفت: خداروشکر آمدیم بالای جدول و واقعا فجر پتانسیل قهرمانی و صعود به لیگ برتر را دارد. تیم یکدست و خیلی خوبی داریم و همه همدل هستیم تا با فجر به لیگ برتر صعود کنیم. برای صعود برنامه داریم و کل ذهنیت تیم این است که فجر را پس از چندین سال، به بالاترین سطح فوتبال کشور برگردانیم.

مهاجم فجرسپاسی در خاتمه اظهار داشت: تشکر می‌کنم از مدیریت باشگاه آقای فلاح و مجموعه سپاه که امسال واقعا پشت تیم هستند و تمام تلاششان را دارند می‌کنند تا امسال صعود کنیم به لیگ برتر. از آقای کلانتری سرمربی محترم تیم هم تشکر می‌کنم که خیلی به مجموعه کمک کرده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز