خبرگزاری کار ایران

پیرهادی: داوری‌ها در لیگ یک ضعیف شده/ کار کردن با عاشوری جذاب است

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۳۵۱۴

مهاجم تیم فوتبال بادران تهران گفت: مجموعا داوری‌ها در لیگ یکذخیلی بد بوده است. چه سوت‌هایی که به نفع ما زده شده و چه سوت‌هایی که به ضرر ما بود.

به گزارش ایلنا، احسان پیرهادی مهاجم تیم فوتبال بادران تهران در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا درخصوص بازی با مس کرمان گفت: قبل از اینکه گل دریافت کنیم، کمی بد بازی کردیم اما بعد از آن، روند تیم ما خیلی بهتر شد. سرعت پاس‌هایمان بالا رفت و در درگیری‌های تن به تن نیز توانستیم نسبت به حریف بهتر باشیم. در نیمه دوم با تمرکز بالا وارد زمین شدیم و موفق شدیم بالای ۸۰ درصد مالکیت توپ و میدان را در اختیار داشته باشیم و در نهایت برنده بازی شویم.

وی درخصوص داوری دیدار مقابل مس نیز توضیح داد: نمی‌خواهم بگویم چون بازی را بردیم، داور خوب بود. ۹۰درصد سوت‌های که داور زد، درست بود. هم ما از داوری این بازی راضی بودیم و هم حریف.

پیرهادی در پاسخ به این سئوال که آیا بادران در پایان فصل می‌تواند لیگ برتری شود یا خیر نیز گفت: باتوجه به برنامه‌ریزی که باشگاه صورت داده و همچنین یارگیری که در نقل و انتقالات نیم فصل خواهیم داشت، صد در صد مدعی خواهیم ماند و انشالله تا پایان فصل، به لیگ برتر صعود می‌کنیم.

وی با تمجید از محسن عاشوری سرمربی این تیم نیز گفت: هم شخصیت خیلی خوبی دارند و هم از لحاظ فنی، بسیار توانمند هستند. آرامشی که ایشان و نیمکت تیم به ما می‌دهند فوق العاده است و خیلی با خون سردی، مقابل حریفان ظاهر می‌شویم و مثمر ثمر نیز است. بدون هیچ دغدغه و استرسی دستورات کادرفنی را در زمین پیاده می‌کنیم و کار کردن با ایشان خیلی دلنشین است.

مهاجم بادران در خاتمه با اشاره به ضعف داوری‌ها، گفت: مجموعا داوری‌ها در لیگ خیلی بد بوده است. چه سوت‌هایی که به نفع ما زده شده و چه سوت‌هایی که به ضرر ما بوده. مطمئن باشید بادران تا پایان فصل یکی از مدعیان اصلی صعود به لیگ برتر است و انشالله با همدلی کادرفنی و بازیکنان، به این مهم دست پیدا خواهیم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز