خبرگزاری کار ایران

کامل: تحریم کمر باشگاه‌ها را شکسته است/ بد بودیم اما بردیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۳۵۱۱

مدافع تیم فوتبال آرمان گهر سیرجان گفت: آقای شهبا حق هیچ کس را به همین راحتی ضایع نمی‌کند و انسان شریفی است.

بهمن کامل مدافع تیم فوتبال آرمان گهر سیرجان در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا درخصوص بازی با گل ریحان البرز گفت: بازی خوبی نبود. بچه‌ها تمرکز لازم را نداشتند اما خداروشکر توانستیم از موقعیت‌های به دست آمده نهایت استفاده را ببریم و برنده از زمین خارج شویم. سه گل زده ما در این بازی این اعتماد به نفس را در بین ما ایجاد کرد که می‌توانیم به همین راحتی، مقابل حریفان به گل دست پیدا کنیم.

وی درخصوص داوری این بازی گفت: من تا حالا درخصوص داوری اصلا حرفی نزده‌ام اما ۴ هفته است که احساس میکنم بعضی سوت‌ها به اشتباه زده می‌شود. خیلی سوت‌ها به ضرر تیم ما زده شده. به عنوان مثال در بازی با خیبر خرم آباد پنالتی ما را نگرفتند اما همین مدل خطا را در بازی با مس کرمان، برای مس پنالتی گرفتند. بازی با مس دو بار توپ کرنر نشده بود اما داور کرنر گرفت و خودش با زبانش گفت که من عذرخواهی می‌کنم که کرنر گرفتم، کرنر نبود. اما همان کرنر اشتباه سبب شد تا گل پیروزی مس به ثمر برسد.

وی ادامه داد: بازی مقابل شهرداری آستارا دقیقه ۸۵ من می‌خواستم وارد زمین شوم که من ضربه سرهای اول را بزنم، خدا را گواه می‌گیرم که ۵ دقیقه لب خط ایستادم تا اجازه تعویض صادر شود اما داور با اینکه توپ به بیرون می‌رفت و می‌توانست اجازه تعویض صادر مند، این کار را نکرد. تا گل را دریافت کردیم، داور اجازه تعویض را داد!

کامل درخصوص کار کردن با قاسم شهبا نیز گفت: آقای شهبا نیز بخاطر روند فنی بازی ما ناراحت بود وگرنه آقای شهبا یکی از باشخصیت ترین، پاک‌ترین و بامعرفت‌ترین مربیانی است که در ایران حلال و حرام سرش می‌شود و خداشناس است. حق هیچ کس را به همین راحتی ضایع نمی‌کند و انسان شریفی است.

مدافع باتجربه آرمان گهر در خاتمه اظهار داشت: الان همه تیم‌ها با مشکلات مالی رو به رو هستند و تیم ما نیز از این موضوع مستثنی نیست. قرار بود امروز درصدی بدهند، ناشکر نیستیم. تحریم‌ها کمر بعضی نهادها را شکسته و انشالله در روزهای آینده درصدهای ما پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز