خبرگزاری کار ایران

کریمی: از هواداران عذرخواهی می‌کنم/ روی اشتباهات بچه‌گانه گل می‌خوریم

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۳۵۰۹

هافبک تیم فوتبال رایکا بابل گفت: از آن روزهایی بود که همه بازیکنان در شرایط ایده‌آل خود نبودند و هر کاری می‌کردیم تا روند تیم بهتر شود، نمی‌شد.

میثم کریمی هافبک تیم فوتبال رایکا بابل در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا درخصوص بازی با فجرسپاسی شیراز گفت: بازی خوبی نبود. تیم ما نتوانست آن چیزی که کادرفنی مد نظر داشت را در زمین پیاده کند. از آن روزهایی بود که همه بازیکنان در شرایط ایده‌آل خود نبودند و هر کاری می‌کردیم تا روند تیم بهتر شود، نمی‌شد. کادرفنی تمام اطلاعات فنی را قبل از شروع بازی در اختیار ما قرار داده بود اما ما نتوانستیم استفاده کنیم.

وی افزود: گل اول و دوم حریف روی اشتباه بچه‌گانه خودمان به ثمر رسید. این اشتباهاتمان خیلی کار دست ما داده است. تیم فجر تیمی یکدست و چغر بود. بازیکنان آنها لیگ یک باز بودند و مقابل ما خیلی خوب بازی کردند. به آنها تبریک می‌گویم و برایشان در ادامه راه لیگ، آرزوی موفقیت دارم.

کریمی درخصوص داوری این بازی گفت: داور بسیار ضعیفی بود. خیلی بد اخلاق بود و بسیار خشک برخورد می‌کرد. نمی‌گذاشت بازیکنان با او حرف بزنند و وقتی کادرفنی ما اعتراض کوچکی می‌کرد، سریع می‌آمد کارت می‌داد ولی حریف هر کاری می‌کرد خُرده نمی‌گرفت. تمام صحنه‌ها را به نفع حریف سوت می‌زد. در زمین خودمان معمولاً رسم این است که ۵۰-۵۰ به نفع میزبان گرفته شود اما همیشه این موضوع برعکس بوده و داوری‌ها علیه ما بوده است. تا حالا یک بار هم از اشتباه داوری ما سودی نکردیم.

وی خاطرنشان کرد: برای بازی با فجر برنامه داشتیم. تمام نقاط ضعف و قدرت حریف را می‌دانستیم ولی ما خودمان در زمین بد کار کردیم. از بازیکنان اصلی گرفته تا بازیکنان ذخیره که وارد زمین شدند. از آن روزهایی بود که برای همه تیم‌ها پیش می‌آید، همه ما بد بودیم.

هافبک رایکا درخصوص آینده این تیم نیز گفت: امید زیادی به این تیم داریم. مصدومان زیادی در تیم داریم. بدشانسی‌های فراوانی در هفته‌های گذشته نسیب ما شده است و انشالله اگر مصدومانمان برسند و در نقل و انتقالات نیم فصل نیز بتوانیم چند بازیکن خوب جذب کنیم، تیم‌مان بهتر می‌شود. بازی آینده ما با شهرداری آستارا خیلی مهم است و باید با دست پر از این بازی خارج شویم.

وی در خاتمه اظهار داشت: از هواداران بابت شکست دیروز عذرخواهی می‌کنیم. تیم ما بعد از مدت‌ها باخت را تجربه کرد ولی نباید بازی خانگی را می‌باختیم و انشالله در بازی با آستارا جبران می‌کنیم تا شرمنده کادرفنی و هوادارنمان نشویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز