خبرگزاری کار ایران

هرمزی: شهرداری آستارا اسیر بازی خوب ما شد/ بازیکنانم فعل خواستن را صرف کردند

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۲۹۵۷

قشقایی شیراز در دیداری خانگی موفق شد شهرداری آستارا را شکست دهد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، سرمربی تیم شقایی شیراز با بیان اینکه در بازی‌های لیگ، تیم‌های بالای جدول را متوقف کردیم، گفت: این بار هم تیم شهرداری آستارا که در رده چهارم جدول قرار داشت، شکست دادیم، عصر دوشنبه  تیمی را شکست دادیم که با توجه به اینکه در جمع مدعیان بود اما آمده بود که تیم قشقایی را ببرد.

وی اضافه کرد: تیم شهرداری از چندین بازیکن با تجربه همچون آرش افشین که سابقه بازی در تیم‌های لیگ برتری دارد، استفاده کرد اما اسیر بازی خوب بازیکنان ما شد.

هرمزی با بیان اینکه ۲ بازیکن تاثیرگذار ما مانند مصطفی کیانی و صابر محمدی در اختیار نداشتیم، اظهار داشت: ازچند بازیکن جوان که سرمایه تیم هستند استفاده کردیم و در برابر تیم حریف از دروازه‌بانی سود بردیم که شاید در هیچ تیمی آن هم در یک بازی حساس به کار گرفته نشود اما اعتماد کردیم و این دروازه‌بان جوان هم بدون اشتباه ظاهر شد.

سرمربی تیم قشقایی شیراز ادامه داد: بازیکنان ما مقابل حریف فعل خواستن را صرف کردند و از نقاط ضعف آنها که در تمرین کارکرده بودیم استفاده شد و توانستیم به یک پیروزی با ارزش دست یابیم و آن را تقدیم به ایل بزرگ قشقایی می‌کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز