خبرگزاری کار ایران

در نشست ستاد اجرایی چهارمین المپیاد بانوان کارگر

صادقی‌فر: المپیاد ورزشی بانوان کارگر به شور و نشاط جامعه کارگری می‌انجامد

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۲۹۳۶

نشست هماهنگی چهارمین المپیاد ورزشی بانوان کارگر گرامیداشت دهه فجر و ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن امروز با حضور دکتر صادقی فر معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی و اعضای ستاد اجرایی این المپیاد برگزار شد.

به گزارش ایلنا، در این نشست، معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت: المپیاد ورزشی بانوان کارگر امسال ویژگی ها و دشواری های خاص خودش را دارد اما با همکاری که بین همه اعضا وجود دارد انشالله این دوره نیز با رعایت تمام پروتکل ها به خوبی برگزار خواهد شد.

صادقی فر افزود: خوشبختانه همکاران ما با وجود همه محدودیت ها از ورزش و تندرستی جامعه هدف غافل نشده اند و با استفاده از بستر فضای مجازی شور و نشاط را در بین جامعه کارگری حفظ کرده اند.

صادقی فر اضافه کرد: توجه به تندرستی بانوان کارگر اهمیت زیادی برای مجموعه وزارات تعاون کار و رفاه اجتماعی دارد و شخص آقای وزیر بارها به این موضوع تاکید داشته اند از این رو آقای شریعتمداری در اغلب مسابقات و المپیادها و جشنواره های ورزشی و خانوادگی کارگران حضور و جدیت داشته اند و این فرصت خوبی است که اهداف خود را برای صیانت از نیروی کار و توجه به تندرستی جامعه هدف پیاده و اجرایی کنیم.

در این نشست همچنین مدیرکل و معاونین اداره کل امور ورزشی ،رییس و دبیرکانون بانون کارگر، نمایندگان اداره کل استان تهران، نایب رییس بانوان فدراسیون کارگری نیز حضور داشتند.

چهارمین المپیاد ورزشی بانوان کارگر روز 4 شنبه 15 بهمن ماه برگزار می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز