خبرگزاری کار ایران

فرار نصرتی از شکست/ جدال شاهین و استقلال خوزستان برنده نداشت

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۲۸۸۴

دو دیدار از هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور با تساوی خاتمه یافت.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، دیدار تیم های پارس جنوبی جم و استقلال ملاثانی در هفته دوازدهم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور با نتیجه 1بر1 به پایان رسید تا بازهم نصرتی نتواند به پیروزی دست یابد.

شاگردان محمد نصرتی که در خانه خود بازی می کردند در حالی به این تساوی دست یافتند که گل او را هم دریافت کرده و تا آستانه شکست نیز پیش رفتند که در نهایت با زدن گل تساوی از یک شکست حتمی راهی پیدا کرده تا هم چنان در آرزوی پیروی های چند هفته ابتدایی لیگ قرار داشته باشند.

پارس جنوبی با این مساوی امتیازات خود را به عدد 18 رساند و در جایگاه پنجم جدول ایستاد و این در حالی است که استقلال ملاثانی با تساوی کسب شده جمع امتیازات خود را به عدد 17 رسانده و در جایگاه نهم قرار گرفته است. 

در دیگر دیدار این هفته نیز جدال استقلال خوزستان و شاهین بوشهر برنده نداشت. شاگردان خلیفه اصل که تا قبل از این بازی توانسته بودند تا پایان هفته یازدهم هم چنان خود را در قامت یک مدعی جدی صعود به لیگ برتر معرفی نمایند، در ایستگاه دوازدهم و در خانه نتوانستند ازپس شاگردان فراز کمالوند بر آیند تا دو امتیاز حیاتی را به سود دیگر تیم های مدعی از دست بدهند و در نهایت با 19 امتیاز در رده چهارم جدول و بالاتر از بادران به دلیل تفاضل گل بهتر قرار بگیرند. 

شاهین شهرداری بوشهر هم که با فراز کمالوند قبل از آغاز بازی های لیگ دسته اول خواب های بسیاری برای دیگر تیم ها دیده بود، هنوز نتوانسته در قامت یک تیم مدعی خود را نشان دهد و نتایج نچندان مناسب آنها شرایط را به گونه ای رقم زده است که با کسب  15 امتیاز در رده سیزدهم قرار بگیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز