خبرگزاری کار ایران

بلبلی: دوباره به فرم ایده‌آلم برمی‌گردم / امکانات نفت حتی از تیم‌های لیگ یکی هم ضعیف‌تر است

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۲۶۲۲

مهاجم تیم نفت مسجد سلیمان درباره رویارویی با استقلال تهران و همینطور شرایطش در همکار با مجتبی حسنی صحبت کرد.

محمد بلبلی در گفتگو با ایلنا درخصوص تساوی برابر نفت مسجد سلیمان اظهار داشت: بازی خیلی سختی بود و مقابل تیم صدرنشین جدول بازی می‌کردیم. ما تلاش داشتیم هر چه در توان داریم را بگذاریم و نتیجه مورد نظر را کسب کنیم. تلاش کردیم تا سه امتیاز را کسب کنیم که همین یک امتیاز هم برای ما خوب بود.

بلبلی درباره اینکه ظاهراً با بازیکنان استقلال درگیری داشت، گفت: من با بازیکنان استقلال هیچ درگیری نداشتم و اعتراضم به داور بازی بود که کارت زرد داد و با وجود اینکه پشت محوطه روی من خطا شد اما به دلیل تمارض به من کارت زرد نشان داد. من هیچگونه تمارضی نداشتم ولی به هر حال این تصمیم داور بازی است و به آن احترام می‌گذاریم.

مهاجم تیم نفت درخصوص اتفاقات داوری در بازی برابر استقلال هم گفت: آقای حیدری یکی از داوران خوب لیگ ما هستند و فکر نمی‌کنم صحنه آنچنانی وجود داشت که اشتباه عجیبی از ایشان سر زده باشد؛ به ایشان خسته نباشید می‌گویم و امیدوارم داوران موفق باشند.

محمد بلبلی درباره شرایط تیم نفت در جدول رده بندی عنوان کرد: فعلا جایگاه خوبی داریم ولی فعلا ما نباید مغرور شویم چون جدول طوری است که شرایط سخت است و با دو سه امتیاز از دست دادن حتی تا رده دوازدهم و سیزدهم جدول پایین می‌روید. به همین خاطر نباید اطمینان خاطر از جایگاهمان داشته باشیم چون هفته به هفته شرایط سخت‌تر می‌شود.

بازیکن جوان درباره همکاری با مجتبی حسینی در نفت عنوان کرد: از نظر امکانات باید بگویم که ما ضعیف‌ترین تیم لیگ هستیم، شاید هم بتوان گفت ضعیف‌ترین تیمی که در لیگ یک و لیگ دو فعالیت دارد. همه از شرایط ما آگاهی دارند اما تلاش می‌کنیم که نتایج خوبی برای شاد کردن دل هواداران کسب کنیم. همه مربیان، هواداران و بازیکنان آقای حسینی را می‌شناسند و می‌دانند ایشان از هر نظر انسان و مربی شایسته ای هستند.

او در پاسخ به این سوال که از انتخاب تیم نفت راضی است یا خیر، گفت: خوشحالم که این تیم را انتخاب کردم تا به همراه ایشان به فرم ایده آل خودم برگردم. خداراشکر روند خوب و رو به رشدی از نظر روحی و جسمانی دارم و به شرایط ایده‌آل برمی‌گردم. 

بلبلی همینطور درباره رویارویی با گل گهر سیرجان در هفته چهاردهم گفت: گل گهر واقعا یکی از سخت‌ترین بازی‌های ما در نیم فصل اول خواهد بود، با تیم پرمهره ای بازی داریم و تمام تلاش‌مان را باید انجام بدهیم که دست پُر زمین را ترک کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز