خبرگزاری کار ایران

آچارکشی مهدی رحمتی در شهرخودرو جواب داد

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۲۵۱۰

شهرخودرو برای نخستین بار در لیگ بیستم در دو بازی پیاپی به پیروزی رسید.

به گزارش ایلنا، در چارچوب هفته سیزدهم مسابقات لیگ برتر شهرخودرو درحالی موفق شد با نتیجه 3 بر یک سپاهان اصفهان را در نقش جهان شکست دهد که این برای نخستین بار در لیگ بیستم بود که شاگردان مهدی رحمتی موفق شد در دو بازی متوالی به پیروزی دست پیدا کنند.

اگرچه در این فصل شهرخودرو از کادرفنی تا بازیکنان شاهد تغییرات زیادی در خود بوده است. اما نکته حائز اهمیت در خصوص این تیم در آنجاست که رحمتی هنوز به یک ترکیب ثابت نرسیده است. وی بعد از بازی با آلومینیوم محمدعلی فرامرزی دفاع چپ این تیم را نیمکت نشین کرده و علی نعمتی را از دفاع وسط به سمت چپ خط دفاعی منتقل کرد.

بعد از شکست سنگین شاگردان رحمتی در مسجد سلیمان این مربی حسن جعفری مدافع راست این تیم که نتوانست انتظارات او را برآورده کند را نیمکت نشین کرد و در بازی با نساجی فرشاد فرجی را که در قلب خط دفاعی حضور داشت را به سمت راست خط دفاعی آورد. فرجی در دیدار با نساجی نیز موفق شد با یک پاس تماشایی قاسمی نژاد را در موقعیت گلزنی قرار دهد و او توانست گل برتری شهرخودرو را مقابل این تیم به ثمر برساند.

حالا شهرخودرو با این تغییرات توانسته دو پیروزی ارزشمند کسب کند و به نظر می‌آید رحمتی آهسته آهسته دارد به ترکیب ثابت خود دست پیدا می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز