خبرگزاری کار ایران

اعتراض شدید باشگاه ملوان به اظهارات ناظر دیدار این تیم مقابل خوشه طلایی

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۲۵۰۰

باشگاه ملوان به اظهارات توهین آمیز ناظر داوری دیدار ملوان و خوشه طلایی اعتراض داشت و بیانیه‌ای را منتشر کرد.

به گزارش ایلنا،باشگاه ملوان به اظهارات توهین آمیز ناظر داوری دیدار ملوان و خوشه طلایی اعتراض کرد. بر همین اساس این باشگاه بیانیه ای را به شرح زیر صادر کرد:

یکشنبه شب و در جلسه هماهنگی پیش از دیدار ملوان و خوشه طلایی به علت رفتارهای دور از انتظار یکی از اهالی کمیته داوران شاهد حواشی ناخوشایندی بودیم که دور از شأن این جایگاه بود. متاسفانه آقای خانبان که بعنوان ناظر داوری در جلسه فوق الذکر حضور داشتند از الفاظی در مورد شهر قهرمان پرور انزلی و مردمان آن استفاده کردند که برای ما جای بسی تأسف داشت. این سخنان دور از ادب و نزاکت (که البته بصورت مستند ثبت و ضبط شده است) که با توهین به شهر انزلی و مردم قهرمان آن و همچنین تهمت به پرسنل و کادر فنی ملوان همراه بود، با واکنش مسئولین محترم و زحمتکش نیروی انتظامی و ترک جلسه توسط آنها به نشانه اعتراض به این ادبیات سخیفانه مواجه شد و همچنین حاشیه بوجود آمده توسط نامبرده باعث تحریک نمایندگان تیم میهمان نیز گردید که امیدواریم این باعث به حاشیه رفتن دیدار نگردد. 

 با توجه به اینکه سیاست جاری باشگاه ملوان، دوری از هرگونه حاشیه و حتی اعتراضات رایج به داوری بوده است و کادرفنی و مدیریت باشگاه ملوان در این دوازده هفته هیچ واکنشی به اشتباهات داوری از خود نشان نداده و خویشتن داری را پیشه کرده‌ اند ، با عنایت به رفتار خارج از عرف ناظر داوری که شاید بر روی ذهنیت گروه داوری مسابقه اثر سوء بگذارد از گروه محترم داوری تقاضامندیم قبل از اینکه این اقدام نابخردانه باعث تضییع حقی گردد با درایت خود این مهم را مدیریت نموده تا هیچ عامل بیرونی در اداره روند بازی تأثیرگذار نباشد. 

ضمنا باشگاه ملوان بندرانزلی با توجه به مدارک و شواهد موجود، حق خود می‌داند که رفتار و الفاظ زننده آقای خانبان را از طریق مراجع قانونی و انضباطی فدراسیون فوتبال کشور پیگیری نماید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز