خبرگزاری کار ایران

حسینی‌ باید از نظر روحی تقویت شود

رشیدی: فکری آستانه صبرش را بالا نگه دارد / چرا برخی مخالف حضور مربیان فعلی روی نیمکت استقلال هستند؟

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۲۴۷۳

پیشکسوت استقلال از محمود فکری درخواست کرد از انتقادات سازنده برای تقویت تیمش استفاده کند.

منصور رشیدی در گفتگو با ایلنا درخصوص تساوی استقلال برابر نفت مسجد سلیمان اظهار داشت: در این بازی چند تغییر داشتیم که شاید در نظر داشت به بازیکنان فیکس استراحت بدهد یا نخواسته که بازی کنند. در هر صورت بازی بد نبود و هر دو تیم خوب و سرعتی و جنگنده بازی کردند. 

او با اشاره به عملکرد خط دفاعی اضافه کرد: برخلاف دوازده بازی گذشته استقلال در این مسابقه از نظر عملکرد خط دفاعی انسجام داشت و نسبت به مسابقه قبلی خوب بودند. هافبک‌ها هم خوب بودند و خیلی خوب وظایفشان را انجام دادند اما در غیاب شیخ دیاباته دو مهاجم ما خوب نبودند.

پیشکسوت استقلال درباره انتقادات به عملکرد کادرفنی تیم گفت: من هم یکی از منتقدان هستم که قبل از این بازی می‌گفتم که خط دفاعی هماهنگ نیست و اگر رشید مظاهری نبود، مشکلات زیادی داشتیم. انتقادات سازنده است و نباید تخریب کنیم. کادرفنی محمود فکری از افراد مناسبی تشکیل شده است اما باید طوری انتقاد کنیم که در راستای تقویت تیم باید نه اینکه تخریب کنیم.

دروازه‌بان اسبق استقلال درخصوص عملکرد سیدحسین حسینی در این بازی همچنین گفت: حسینی برای این مسابقه شاید از نظر فیزیکی آماده بود اما از نظر ذهنی آمادگی نداشت. این جوان هنوز آماده نیست. او تعداد بازی زیادی بیرون بود و نباید اینطور باشد. باید بعضی اوقات هم از او استفاده کرد تا دو دروازه‌بان آماده داشته باشیم. باید با او صحبت کنند و به او روحیه بدهند تا فعال باشد. وقتی شما دو دروازه‌بان طراز اول داشته باشید چنین مشکلاتی هم دارید.

او اضافه کرد: حسینی از نظر جسمی اشتباه نکرد، او از لحاظ ذهنی دچار اشتباه شد. او چند بازی نبود که بالاخره تاثیرگذار است. او یکی از بازیکنان طراز اول تیم است و مطمئنا در آینده اشتباهش را جبران می‌کند.

رشیدی با حمایت از فکری بیان کرد: این مربیان جوان است و نمی‌دانم که چرا برخی مخالف حضور آنها هستند. چهار پنج سرمربی روی نیمکت هستند که برای همه آنها شرایط خوب است که می‌توانند یک گروه ایده‌آل را کنار هم داشته باشند. مثلاً در بازی‌های قبلی به تعویض‌ها انتقاد می‌شد که در این مسابقه تعویض‌ها خوب بود و دیدیم مهدی مهدی پور و بابک مرادی چگونه اثرگذار بودند. مرادی آینده خیلی خوبی دارد و به نظرم باید بیشتر بازی کند.

رشیدی در پایان گفت: از فکری می‌خواهم که آستانه صبر و تحملش را بالا نگه دارد. انتقادات را گوش کند و فکر نکند که اگر انتقادی داریم به دنبال تخریب هستیم. ما نمی‌خواهیم که او برود، من نوعی که نمی‌خواهم جانشین او شوم، ما دلسوز او هستیم. بعضی‌ها دنبال سهم‌خواهی هستند و حساب کارشان جداست ولی همه انتقادات تخریب کننده ندارند. برای این تیم آرزوی موفقیت دارم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز