خبرگزاری کار ایران

تهیدست: مقابل استقلال دست و پا بسته نبودیم / ضعیف‌ترین تیم از نظر امکانات هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۲۲۶۲

مدافع تیم نفت مسجد سلیمان درخصوص رویارویی با استقلال تهران و شرایط این تیم با گذشت سیزده هفته از رقابت‌های لیگ برتر صحبت کرد.

میثم تهیدست درخصوص تساوی برابر استقلال تهران در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: بازی خیلی سختی داشتیم و استقلال با شکست مقابل سایپا به این بازی آمده بود که می‌دانستیم با تمام قوا برای سه امتیاز تلاش خواهند کرد. به همین دلیل آنالیز خیلی خوبی از آنها داشتیم و از ابتدای بازی با برنامه به زمین رفتیم. 

او ادامه داد: استقلال بعد از گلزنی ما خیلی فشار آورد و با تعویض‌هایی که داشت به گل رسید و ما با توجه به موقعیت‌هایی که داشتیم این فرصت وجود داشت که گل دوم را بزنیم. بازی در مجموع خوب بود و برای ما یک امتیاز از استقلال هم مناسب بود با وجود اینکه امکان برتری هم وجود داشت. 

مدافع تیم نفت اضافه کرد: اشتباهات هم جزوی از بازی است و ما هم اگر اشتباه نمی‌کردیم استقلال گل نمی‌زد. آنها موقعیت‌هایی خوبی داشتند و به تیرک دروازه هم زدند ولی ما هم دست و پا بسته نبودیم. ما یک تیم جوان هستیم که خیلی از بازیکنان‌مان برای اولین بار با استقلال و پرسپولیس بازی می‌کردند. با این حال نتیجه خوبی به دست آوردیم و هر اتفاقی بود در زمین افتاد که امیدواریم در آینده شرایط بهتری داشته باشیم.

تهیدست درباره نتیجه‌گیری نفت در بازی‌های خانگی گفت:‌ درست است، ما در بازی‌های خانگی خوب بودیم و تیم‌های مدعی را اینجا زمین‌گیر کردیم. نگرش ما در بازی‌های خارج از خانه هم تغییر کرده و سعی داریم در بازی‌های دیگر هم بتوانیم حداکثر امتیازات را کسب کنیم. 

بازیکن نفت درباره شرایط زمین مسابقه همچنین گفت: واقعا حق دارند که از شرایط زمین مسابقه ناراضی باشند. ما هم خودمان از شرایط تمرین راضی نیستیم. ما خودمان حتی زمین تمرین مناسب نداریم و تصور کنید که وقتی باران ببارد هم که دیگر شرایط خیلی عجیب و متفاوت است. 

میثم تهیدست درباره رویارویی با گل گهر سیرجان هم اضافه کرد: نگرش ما درباره بازی‌های خارج از خانه تغییر کرده و سعی داریم در این بازی بتوانیم به امتیاز دست پیدا کنیم. در سه بازی اخیر بعد از دو باخت متوالی خیلی خوب بوده و دوست داریم مقابل گل گهر هم امتیاز کسب کنیم تا این روند نتیجه‌گیری قطع نشود.

او درخصوص شرایط امکانات این تیم گفت: همه می‌دانند که وضعیت تیم ما از نظر امکانات چگونه است و از این نظر ضعیف‌ترین تیم لیگ هستیم. بازیکن بالاخره باید روی مسائل فنی تمرکز کند و همه مشکلات ما را می‌دانند. مسئولان هم از آن خبر دارند و ما فقط روی دستورات کادرفنی تمرکز می‌کنیم و امیدواریم که به این شرایط رسیدگی شود. هواداران ما در هر شرایطی از ما حمایت می‌کنند و تلاش داریم با کسب بهترین نتایج آنها را خوشحال کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز