خبرگزاری کار ایران

"غصه فوتبال او را کُشت!"

علت فوت بازیکن سابق ملوان چه بود؟

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۲۲۱۰

دوست صمیمی بازیکن فقید ملوان بندرانزلی از علت مرگ این بازیکن سخن گفت.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، امیررضا غمناک، دوست صمیمی فرهان یوسفی بازیکن فقید ملوان بندرانزلی که شبانگاه دهم بهمن ماه از دنیا رفت، درخصوص علت این ماجرا توضیح داد: فرهان به همراه رفیقم بیرون بود و وقتی قرار بود به خانه برگردند تا استراحت کنند، فرهان به رفیقم می‌گوید که امشب خانه ما بخواب و پیش من بمان. رفیقم چون مادرش مریض احوال بود، به خانه خودش رفت و فرهان نیز برای خوابیدن، به منزل خودش رفته بود.

وی افزود: پاسی از شب نگذشته بود که ناگهان تلفن رفیقم زنگ می‌خورد و آن سوی خط، مادر فرهان می‌گوید که او تمام کرده است. وقتی به بیمارستان رفتیم، دکتر به محض دیدن جنازه‌اش، گفت که او سکته کرده است. پس از کالبدشکافی نیز مشخص شد که او بر اثر فشار عصبی، سکته مغزی کرد.

غمناک خاطر نشان کرد: فرهان چه در زمینه ورزش و چه در زمینه اخلاق فوق العاده بود. من نمی‌دانستم که او بدون تیم است وگرنه حتما برایش قدمی برمی‌داشتم. او بازیکن بسیار توانمندی بود و دیدم که اول فصل در تمرینات ملوان است اما نمی‌دانستم که با او هنوز قرارداد نبسته‌اند. از غصه فوتبال چنین بلایی سرش آمد و شک ندارم که جایگاه او در بهشت است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز