خبرگزاری کار ایران

دارکو بیدوف: خوشحالم با گلزنی مقابل نساجی وارد تاریخ فوتبال ایران شدم/ اشتباهات داوری نبود زودتر از این به برد دست پیدا می‌کردیم/ برای دربی اصفهان یک حسرت بزرگ دارم

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۲۱۰۴

مهاجم صربستانی ذوب آهن در مورد گل زودهنگامش در بازی مقابل نساجی صحبت کرد.

 

* در مورد اولین بردی که بعد از مدت‌ها کسب کردید صحبت کن.

بله اولین پیروزی در طول فصل کسب شد و 3 امتیاز بسیار مهم در زمین حریف کسب کردیم. در یک زمین خیلی دشوار که بازی در آن مشکل بود و مقابل یک تیم خیلی خوب و سازمان‌ یافته این نتیجه را کسب کردیم و این ارزش کار ما را خیلی بیشتر از یک برد معمولی تبدیل می‌کند.

 

* تیم شما از ابتدای فصل بازی‌های خوبی انجام داده ولی در کسب نتیجه چندان موفق نبودید. مشکل چه بود؟

من نمی‌خواهم خیلی توضیح دقیقی در این مورد بدهم و توجیهی برای کسب نتایج تیم بیاورم ولی واقعیتی که همه در مورد آن می‌دانند این است که در چندین بازی از دیدارهای قبلی ما آسیب جدی و تاثیرگذار از اشتباهات داوری دیدیم و حقیقتاً حق ما این بود که خیلی زودتر از این ها به پیروزی برسیم. شاید در همان هفته اول مقابل فولاد این اتفاق رخ می‌داد و شرایط ما به کلی تغییر می‌کرد. در کل باید پذیرفت که اشتباه داوری هم جزئی جدا نشدنی از فوتبال است و بعضی وقت‌ها باید با آن کنار بیاییم.

 

* گلی که در ثانیه 15 بازی با نساجی به ثمر رساندی سومین گل سریع تاریخ لیگ برتر ایران بود. در مورد آن صحبت کن؟

خودم امروز این موضوع را متوجه شدم که سومین گل زودهنگام تاریخ لیگ ایران را به ثبت رساندم. گل زنی در ثانیه‌های ابتدایی بازی اتفاق جذابی است که خیلی موارد باید دست به دست هم دهد تا ایجاد شود و برای هر کسی این موقعیت پیش نمی‌آید. از اینکه برای ذوب آهن گل زدم خوشحالم و از اینکه توانستم با این گل بخشی از تاریخ فوتبال ایران باشم و جایگاهی کسب کنم هم احساس خوشحالی و غرور دارم.

 

* در مورد کار زیر نظر رحمان رضایی برای ما بگو. چطور تجربه‌ای است؟

رحمان رضایی یک مربی جوان و جاه طلب و آینده دار است که کار با او ویژگی‌های مثبت زیادی دارد، او دارای تجربه و دانش بازی غنی است و همه روزه آن را به ما منتقل می‌کند، ما خوشحالیم که با او کار می‌کنیم او و پیشرفت در یک مسیر قرار دارند.

 

* در بازی با نساجی داور یک بازیکن و سرمربی شما را اخراج کرد. این تصمیم درست بود؟

نمی‌خواهم در این مورد صحبت کنم. تصمیمی بود که از سوی داور گرفته شد و من در جایگاهی نیستم که بخواهم آن را تحلیل کنم.

 

* در مورد بازی با سپاهان در دربی اصفهان صحبت کن؟

این یک بازی خاص و جذاب است که در انتظار آن هستیم. خوشحالیم که با پیروزی و روحیه خوب گام به این مسابقه می‌گذاریم و مطمئنم یک بازی دیدنی خواهد بود و فوتبالدوستان اصفهانی از آن لذت خواهند برد. ناراحتی من از این است که هواداران دو تیم امکان حضور در ورزشگاه را ندارند و نمی‌توانند به دیدن بازی بیایند. امیدوارم زودتر مشکلات کرونا رفع شود و تماشاگران را در ورزشگاه ببینیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز