خبرگزاری کار ایران

نویدکیا: بعد از اخراج گولسیانی تیم ما به هم ریخت/ خوردن 17 گل در 13 بازی برای ما فاجعه است

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۱۸۹۱

سرمربی سپاهان در مورد شکست تیمش مقابل شهر خودرو صحبت کرد.

به گزارش ایلنا،

محرم نویدکیا در نشست خبری پس شکست سپاهان مقابل شهرخودرو اظهارداشت: بازی خیلی خوبی از نطر نتیجه برای ما نبود. در نیمه اول خوب شروع کردیم. سعی کردیم موقعیت سازی کنیم و حتی به گل رسیدیم. بازی در نیمه اول خیلی ایده‌آل نبود.

وی ادامه داد: ولی بازی بدی نبود، در نیمه اول از روی نقطه پنالتی گل خوردیم، کمی شرایطمان به هم ریخت، در نیمه دوم سعی کردیم از فضاهایمان خوب استفاده و موقعیت‌سازی کنیم. تا آنجا که امکان داشت فکر کنم این کار را خوب انجام دادیم ولی تمرکز لازم را نداشتیم، شهر خودرو در ضد حملات دو موقعیت خوب به دست آورد و از آنها استفاده کرد. به این تیم بابت برد تبریک می‌گویم اما از لحاظ فوتبالی از تیمم در نیمه دوم راضی بودم. بازیکنان ما خیلی خوب بازی کردند. سعی کردند خیلی خوب به هم پاس بدهند و موقعیت درست کنند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان اظهارداشت: بعد از اخراج ولسیانی شرایط ما به هم ریخته‌تر شد در نهایت بازی را واگذار کردیم ولی بازیکنان من باید بدانند که فوتبال برد و باخت و مساوی دارد. اینکه در خانه بازی می‌کنیم دلیل نیست که باید ببریم یا مساوی را به برد تبدیل کنیم یا باختمان را مساوی کنیم. اگر بخواهیم احساساتی فوتبال بازی کنیم هیچوقت نمی‌توانیم موفق باشیم. بچه‌های من مخصوصاً بعد از گل دومی که دریافت کردیم کمی بیش از حد احساساتی شدند. تصور این را نداشتند که باید در خانه ببازند. باید ظرفیت این را هم داشته باشیم که ممکن است تیمی در اینجا ما را ببرد.

وی افزود: اگر قرار باشد نتوانیم در شرایط سخت خودمان را کنترل کنیم هیچوقت نمی‌توانیم تیم خوبی باشیم. از این لحاظ از بازیکنانم خیلی ناراحتم. به خاطر اینکه نتوانستند در شرایط سخت مخصوصاً بعد از نتیجه 2 بر یک خودشان را خوب کنترل کنند. اگر می‌خواهیم تیم بهتری شویم باید این کار را خوب انجام بدهیم.

نویدکیا در مورد عدم انسجام دفاع سپاهان در این بازی و دریافت 3 گل عنوان کرد: الان طبیعی است که از من سئوال کنند چرا گل خوردیم، ما یک مشکل بزرگ در ابتدای فصل داشتیم، از تعداد گلی که خوردیم و زیاد هم هست در 4 بازی 12 گل خورده‌ایم، این برای تیمی مثل سپاهان با این شرایط ایده‌آل نیست. خیلی شرایط بدی است، از این 12 گل 4 گل فقط پنالتی بوده، خیلی خوب نیست و باید سازمان دفاعی‌مان را خیلی بهتر کنیم.

وی افزود: ولی تیمی هستیم که سعی می‌کنیم هجومی‌تر باشیم و موقعیت‌سازی زیادی انجام بدهیم و به این ترتیب ممکن است در ضد حملات گل بخوریم. ولی باید بتوانیم برای سازمان دفاعی جوری برنامه‌ریزی کنیم که به همان نسبت که خوب حمله می‌کنیم، خیلی خوب هم کار دفاعی انجام بدهیم.

نویدکیا در مورد اینکه آیا برای جذب مدافع یا دروازه‌بان برنامه‌ای دارد و فکر نمی‌کند که بهتر است نیازمند استراحت کند و دروازه‌بان دیگری درون دروازه سپاهان بایستد تا تعداد گل‌های کمتری دریافت شود، گفت: مدافعین و دروازه‌بانان من از بهترین‌های ایران هستند. من و کادرفنی باید شرایط سازمان دفاعی را درست کنیم. اینکه دفاع یا دروازه‌بان من اشتباه می‌کند، اگر فاحش باشد می‌گوییم اشتباه فاحش داشته ولی ما اشتباهاتمان تیمی است و مشکلاتی است که کادرفنی باید آن را برطرف کند. هیچکدام ارتباطی به دروازه‌بان یا مدافعین میانی من ندارد. من نمی‌توانم بیهوده از بازیکنانم ایرادی بگیرم.

مربی سپاهان در مورد اینکه چه برنامه‌ای برای ترمیم خط دفاعی متزلزل سپاهان دارد، اظهار داشت: این مشکلاتی است که داریم. اوایل کار مشکلاتی روی ضربات ایستگاهی داشتیم که گل‌هایمان را از آنجا دریافت می‌کردیم. خیلی خوب توانستیم با تغییراتی که دادیم این را ترمیم کنیم. الان به خصوص در این بازی مشکلات دیگری برایمان پیش آمد. باید بنشینیم بازی‌ها را ببینیم. با همکاران صحبت کنیم و تا جایی که می‌توانیم مشکلات را روز به روز مرتفع کنیم که این اتفاقات برایمان نیفتاد. کاملا قبول دارم که برای سپاهان 17گل در 13 بازی فاجعه است.

وی افزود: شرمنده هوادارانمان شدیم اما بدانند تا جایی که در توانم باشد با همکارانم سعی می‌کنیم که برای بازی‌های بعدی تیم را آماده کنیم تا بتوانیم نتایج خوبی بگیریم و خوشحالشان کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز