خبرگزاری کار ایران

محمد ربیعی: بدشانس بودیم می‌توانستیم پیروز شویم / مس رفسنجان نشان داده که در میهمان نوازی حق مطلب را تمام و کمال ادا کرده

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۱۸۷۷

محمد ربیعی در کنفرانس خبری حاضر شد.

به گزارش ایلنا، محمد ربیعی سرمربی مس رفسنجان بعد از بازی تیمش با صنعت نفت آبادان گفت: درگذشت مهرداد میناوند عزیز را که همه از او خاطره دارند را از طرف خودم و خانواده مس رفسنجانم تسلیت می‌گویم. به تیم صنعت نفت تبریک می‌گویم. امروز روز بدشانسی ما و خوش شانسی نفت آبادان بود. در نیمه اول بازی خوبی را شاهد نبودیم که علت آن شرایط جوی و باد بود، اما با این شرایط دو سه موقعیت را از دست دادیم. در نیمه دوم خیمه کامل در زمین حریف زده بودیم و دروازه بان نفت روز خوبی را سپری کرد.

وی ادامه داد: خوشحالم که شرایطی را ایجاد کردیم که تیم نفت را کاملا تحت فشار قرار دادیم و موقعیت‌های بیشماری را ایجاد کنیم. در ابتدای نیمه دوم دو سه موقعیت خیلی خوب را از دست دادیم. امروز برخلاف بازی‌های گذشته از بازیکنان جایگزین‌مان انتظار بیشتری را داشتیم و می‌توانستند عملکرد بهتری را داشته باشند. تمام برنامه‌ریزی‌هایی که داشتیم، جلو رفت، به غیر از گل زدن. برای از دست رفتن این 2 امتیاز ناراحت هستیم و می‌توانستیم پیروز شویم.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان در مورد وقت کشی بازیکنان نفت عنوان کرد: من دوست نداشتم در این مورد حرف بزنم، اما تا ما می‌آمدیم که فشار ایجاد کنیم، بازی وقفه می‌خورد و داور بازی که نزدیک 10 تعویض داشته، 5 دقیقه وقت اضافه گرفت. دروازه بان حریف 3، 4 بار خودش را زمین انداخت.

ربیعی در مورد تقویت تیمش گفت: پنجره نقل و انتقالات نیم فصل برای هیچ تیمی اجتناب ناپذیر نیست تا نقاط ضعف و قوت خود را پوشش دهند. من از عملکرد بچه‌ها رضایت دارم. از الان تمام تمرکز ما روی سه بازی آینده است. باشگاه هم دست ما را باز گذاشته و برنامه‌هایی را داریم.

وی در مورد اینکه نفتی ها از نحوه میزبانی در رفسنجان گلایه داشتند، گفت: اینها مواردی است که من نمی توانم پاسخ خوبی بدهم. این ششمین بازی است که میزبان هستیم و ضاید پاسخ این سوال را باید تیم گل گهر، تراکتور و ماشین سازی بدهند. آنطور که من مطلع شدم، هتل ایران به این شکل است که بروکراسی خاص خودش را دارد. نامه‌ای که از نفت رسیده به تاریخ هشتم بوده است و روز یازدهم و دوازدهم را می خواستند رزرو کنند. به هرحال باید مثلا 10 روز قبل کار رزرو را انجام دهند. ما خودمان 20 روز قبل هتل‌ها را رزرو می کنیم. پورموسوی را خیلی دوست دارم ، اما فکر می‌کنم اطلاعات غلط به او داده‌اند و مشکل از باشگاه نفت بوده است.

ربیعی ادامه داد: مس رفسنجان نشان داده که در میهمان نوازی حق مطلب را تمام و کمال ادا کرده است. حتی بازی اول که میزبان بودیم تیم خود را به کرمان بردم. عمدا هم این کار را کردم. این مسئله برای ما از خود فوتبال مهمتر است. فکر می‌کنم تیم برتر میدان بودیم. باید بازی در میدان مسابقه دنبال شود و مسائل حاشیه‌ای شان و منزلت یک باشگاه را خدشه دار می‌کند. اینجا با کلان شهرها فرق دارد و شاید در تهران مشکل رزرو هتل نداشته باشید. اگر بخواهیم به مسجد سلیمان برویم شاید دو هتل داشته باشد، یا در سیرجان. اصلا ایراد به ما وارد نیست و به سیستم اجرایی نفت باز می‌گردد. هرچند وقتی من فهمیدم دو سوئیتی که در اختیار کادرفنی ما بود، را برای آنها خالی کردیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز