خبرگزاری کار ایران

چمنیان: مشخص بود با استفاده نکردن از موقعیت ها تنبیه می‌شویم/ بعید می‌دانم خطای فرعباسی پنالتی بوده باشد

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۱۸۴۴

مربی تیم تراکتور در مورد شکست این تیم مقابل آلومینوم صحبت کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از رسانه رسمی باشگاه تراکتور، عباس چمنیان پس از دیدار مقابل آلومینیوم اراک اظهار داشت: در روزی که تیم ما نتوانست از موقعیت‌ها استفاده کند، مشخص بود که تنبیه خواهد شد، چه بر روی اشتباه خودمان و چه به خاطر اشتباه داوری. نمی‌خواهیم در مورد داوری صحبت کنیم، چون همیشه به دنبال انجام وظیفه خودمان بودیم و به داوران احترام گذاشتیم.

وی افزود: امروز از ابتدای بازی، حساسیت‌ها در مورد داوری افزایش پیدا کرد و دو، سه صحنه قابل بحث وجود داشت که کارشناسان باید در مورد آن نظر بدهند. داوران پشت دروازه چه مسئولیتی دارند؟ در روزی که اصلاً هیچ موقعیتی به آلومینیوم ندادیم، بر اثر یک تصمیم شاید اشتباه، سه امتیاز را از دست دادیم. فرعباسی ابتدا توپ را زد و سپس به بازیکن حریف برخورد کرد که بعید می‌دانم آن صحنه پنالتی بوده باشد.

مربی تیم فوتبال تراکتور در ادامه خاطرنشان کرد: اکثر تیم‌ها از منابع دولتی استفاده می‌کنند و وقتی یک باشگاه از هزینه شخصی در مسابقات حضور می‌یابد، انصاف نیست که آن‌ها را دلسرد کنیم، چون در این شرایط انگیزه تیم داری برای بخش خصوصی کم خواهد شد. چمنیان ادامه داد: امیدوارم قصد و قرضی در تصمیمات داور وجود نداشته باشد، اما سوت‌های او تأثیرگذار بود. تنبیه شدن ما اگر بر عهده خودمان باشد، باید خودمان جبران کنیم، اما فکر می‌کنم قضاوت داور متعادل نبود و امیدوارم کمیته داوران از داوران باتجربه‌تر استفاده کنند که بیشتر بر بازی تسلط داشته باشند. داور بازی امروز، صدای هر دو تیم را هم درآورد. امیدوارم همان طور که داور دیدار پرسپولیس به خاطر اشتباهش عذرخواهی کرده بود، داور این بازی هم در صورتی که اشتباهش به ضرر تراکتور ثابت شد، از هواداران ما عذرخواهی کند.

وی در مورد غیبت اشکان دژاگه در این دیدار، گفت: اشکان دژاگه در آخرین تمرین ما در تهران دچار مصدومیت شد. خیلی امیدوار بودیم که به این بازی برسد، اما دیشب کادر پزشکی تصمیم گرفت در مورد او ریسک نکنیم.

مربی تیم تراکتور با اشاره به از دست رفتن فرصت‌های گلزنی، خاطرنشان کرد: تمام زحمات و برتری تیم در کل بازی حتماً باید منجر به گل می‌شد. از دست دادن امتیاز در خانه برای ما سخت است، چون ما را از کورس قهرمانی دور می‌کند، اما تلاش می‌کنیم این نتیجه را در بازی‌های بعدی جبران کنیم. چمنیان در پاسخ به این سؤال که «آیا تراکتور با مشکل گلزنی مواجه است؟»، گفت: حتماً یکی از برنامه‌های اصلی باشگاه، بحث ترمیم و تقویت تیم است که امیدواریم این اتفاق رقم بخورد. باشگاه تراکتور بخش خصوصی است و سیاست‌های باشگاه بر این نیست که در قیمت‌های افزایش یافته و بی‌رویه نقل و انتقالات ورود کند، اما امیدوارم در نیم‌فصل این مشکلات را برطرف کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز