خبرگزاری کار ایران

انتظاری: فکر نمی‌کردم حسینی اینطور گل بخورد / از تیم‌های بزرگ نمی‌‎ترسیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۱۶۸۴

هافبک تیم نفت مسجد سلیمان درباره تساوی مقابل استقلال در بازی هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال صحبت کرد.

نیمار انتظاری در گفتگو با ایلنا درخصوص تساوی برابر استقلال تهران در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال گفت: از قبل می‌دانستیم که بازی سختی برابر استقلال داریم چرا که آنها هفته پیش مقابل سایپا بازنده بودند وبه عنوان صدرنشین لیگ با این تیم باکیفیت دنبال امتیاز هستند. در نیمه اول بازی آنها را کنترل کردیم و راه‌های گلزنی آنها را بسته بودیم که توانستیم به گل هم برسیم.

او ادامه داد: طبیعی است وقتی شما یک تیم جوان داشته باشید و از استقلال پیش بیفتید خواه یا ناخواه تحت تاثیر جو مسابقه سعی دارید که از برتری خود حفاظت کنید. این باعث شد که فضای بیشتری به حریف بدهیم و در نهایت روی ارسال از کناره‌‌ها گل تساوی را بزنند. در نیمه دوم آنها خوب بازی کردند و از نظر من تساوی برای این مسابقه عادلانه بود.

انتظاری درباره صحنه گل به استقلال گفت: واقعیتش فکر نمی‌کردم که حسینی اینطور گل بخورد. او یکی از دروازه‌بان‌های خوب ایران است. ما روی ضربات ایستگاهی کار می‌کنیم و همه می‌دانند که در فوتبال ما این ضربات تعیین کننده هستند. در تیم ما ضربات ایستگاهی برعهده من است و همیشه سعی می‌کنم این کار را به نحو احسن انجام بدهم اما غیرقابل پیش بینی بود از روی یک ضربه کرنر اینطور پیش بیفتیم.

بازیکن تیم نفت درخصوص نتایج این تیم در مسابقات خانگی گفت: تیمی که جوان است در برابر تیم‌های بزرگ انگیزه زیادی دارد و ما هم بسیار باانگیزه و دونده هستیم که در بازی‌های سخت مثل بازی روز گذشته این را نشان دادیم. با تراکتور حتی در زمین خودشان تساوی کردیم و اگر تمرکزمان بیشتر هم بود امتیازات بیشتری را به دست می‌آوردیم. ما هیچ ترسی از تیم‌های بزرگ نداریم و به این باور رسیدیم که با انرژی زیاد و دوندگی بالا نتایج خوبی کسب می‌کنیم.

انتظاری درباره جایگاه تیم نفت در میان تیم‌های بالای جدول اضافه کرد: این تیم از ابتدای فصل با مشکلاتی که داشته و دارد بدون تعارف باید بگویم که فقط به دنبال ماندن در لیگ برتر بودیم. عملکردی که امروز داریم به سادگی پیش نیامده و جایگاه‌مان را هم به راحتی از دست نمی‌دهیم. تلاش داریم که همچنان اهدافمان را دنبال کنیم و نتایج موفقی برای دلخوشی هواداران تیم نفت مسجد سلیمان کسب کنیم.

هافبک نفت همینطور درباره رویارویی با تیم گل گهر سیرجان در هفته چهاردهم هم گفت: گل گهر یک تیم پرمهره است که کادرفنی آنها نیازی به تعریف من ندارد. بازیکنان باکیفیتی دارند و یک بازی سخت دیگر پیش روی ماست اما نشان دادیم که ما مرد روزهای سختیم و به دنبال این هستیم که نتیجه مورد نظر را به دست بیاوریم و برنامه‌های کادرفنی را اجرا کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز