خبرگزاری کار ایران

سپاهان بعد از یک فصل کامل به صدر می‌رسد؟

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۱۶۴۱

شاگردان نویدکیا این فرصت را دارند تا با برتری در دیدار امروز صدرنشین لیگ برتر شوند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تیم فوتبال سپاهان باید عصر امروز و از ساعت 17 در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف شهر خودرو برود و دیدار حساس هفته سیزدهم خود را برابر این تیم برگزار کند.

سپاهان که در حال حاضر با 12 بازی و 22 امتیاز در جایگاه دوم جدول قرار دارد این فرصت را دارد تا از توقف استقلال مقابل نفت مسجد سلیمان استفاده کرده و با برتری مقابل حریف مشهدی به صدر جدول رقابت‌ها برسد.

طلایی پوشان در شرایطی با برتری در بازی امروز به صدر جدول می‌رسند که با وجود یک بازی بیشتر نسبت به صنعت نفت، تراکتور و گل گهر که تعقیب کنندگان این تیم هستند، حتی در صورت پیروزی آنها در بازی عقب افتاده بازهم به امتیاز سپاهان نخواهند رسید و جایگاه این تیم در رتبه نخست جدول مستحکم خواهد بود.

آخرین باری که سپاهان صدرنشین لیگ بود مربوط به هفته دوازدهم لیگ فصل قبل است و بعد از آن با تساوی مقابل استقلال این تیم به رتبه دوم جدول رفت و دیگر تا امروز رنگ صدر جدول را ندید.

سپاهان از هفته هشتم لیگ کنونی به جمع 3 تیم بالای جدول اضافه شده و در این 4 هفته همیشه بالای جدول بوده ولی حالا فرصت این را دارد تا اولین بار در فصل جاری صدرنشین شود.

باید دید شاگردان نکونام از فرصت به دست آمده استفاده می‌کنند یا نه.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز