خبرگزاری کار ایران

همچنان پیگیر پرونده مهدی‌پور و اسماعیلی‌فر هستیم

جواد محمدی: هیچ وقت به رحمان رضایی اولتیماتوم ندادیم و مورد حمایت ماست/ خط دادن از داخل مجموعه به داوران خنده دار است/ آذری بدون اطلاع ما در تمرین حاضر شد و این موضوع را پیگیری می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۱۵۲۵

مدیرعامل ذوب آهن در مورد شرایط این تیم و همچنین اتفاقات اخیر صحبت کرد.

جواد محمدی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص برتری ذوب آهن مقابل نساجی اظهار داشت: خدا را شکر تلاش‌های تیم و مجموعه و کادرفنی و بازیکنان در کنار نقش حمایتی باشگاه و هواداران که صبر و تحمل به خرج دادند نتیجه داد و در نهایت در بازی حساس و 6 امتیازی مقابل نساجی که بازی خیلی مهمی برای ما بود حق‌مان را گرفتیم و توانستیم به پیروزی برسیم و از همه عوامل که باعث شکل گرفتن این نتیجه شدند تشکر می‌کنم.

وی افزود: حق ذوب آهن تا اینجا خیلی بیشتر از این بوده و ما شایستگی این را داشتیم در همان هفته اول و دیدار مقابل فولاد به برتری برسیم ولی اشتباهات مهلک داوری از همان ابتدا به تیم ما ضربه زد و اجازه نداد به نتایجی که شایسته‌اش بودیم برسیم و هر چه جلو می‌رفتیم این اشتباهات داوری در کنار بدشانسی، مجموعه را بیشتر تحت فشار قرار می‌داد و کسب موفقیت سخت و سخت‌تر می‌شد و در نهایت این طور شد که برای کسب پیروزی 13 هفته صبر کنیم. امیدوارم این نتایج تداوم داشته باشد و از این به بعد روی ریل پیروزی بیافتیم.

مدیرعامل ذوب آهن در مورد وضعیت کادرفنی ذوب آهن هم توضیح داد: باشگاه و عوامل مدیریت همواره از ابتدا پشتیبان و حامی کادرفنی بودند چرا که نه به عقیده ما که به عقیده اکثر کارشناسان فوتبال، ذوب آهن عملکرد فنی قابل قبولی ارائه می‌دهد و نتایج تیم تحت تاثیر اشتباهات داوری و بدشانسی و در یک مقطع شیوع گسترده کرونا در تیم و غایبان زیاد بود و از لحاظ فنی به نتایجی که مستحقش بودیم نرسیدیم. شاید خیلی از باشگاه‌ها حتی خیلی زودتر از این مقطع اقدام به تغییر سرمربی کردند ولی من به شخصه اعتقادی به تصمیمات شتابزده ندارم و عقیده دارم حمایت از یک مجموعه خوب و پرتلاش در نهایت نتیجه می‌دهد. این حمایت از تیم هم از سمت هواداران و هم از سوی مدیریت بود و خصوصاً مدیریت مادر مجموعه ذوب آهن با تمام وجود حمایت کرد و نتیجه حمایت‌مان را در دیدار با نساجی دیدیم. هر چند عقیده دارم این پیروزی تازه شروع راه ماست.

محمدی در مورد اولتیماتومی که باشگاه به رحمان رضایی داده بود هم گفت: اصلاً بحث اولتیماتوم مطرح نبود چرا که اولتیماتوم در مجموعه‌ای داده می‌شود که اعضای آن با یکدیگر سر جنگ داشته باشند. ما یک نقشه راه و مسیر راه طراحی کردیم که به موفقیت تیم کمک کند. جلسه‌ای داشتیم که خود رحمان رضایی هم در آن حاضر بود و صحبت‌های خوبی هم مطرح شد و در این جلسه تعیین شد که کادرفنی تلاش کند تا در بازی‌های باقی‌ماند به یک حداقل امتیاز دست پیدا کند. کما اینکه این نتیجه حاصل نشد و می‌بینید دست از حمایت از کادرفنی برنداشتیم چرا که اگر بحث اولتیماتوم بود باید جور دیگری عمل می‌شد ولی ما باید انصاف و وجدان را در نظر بگیریم و به عقیده ما ذوب آهن در بازی هفته گذشته مقابل نفت مسجد سلیمان پیروز شده است و اشتباه داوری باعث شد به حقمان که پیروزی بود نرسیم و همه چیز را نباید از چشم کادرفنی تیم دید.

وی در مورد اختلافاتی که داخل مجموعه افتاد منجر به مصاحبه‌هایی شد هم توضیح داد: به هر حال همانطور که گفتم مجموعه به خاطر اتفاقات سریالی که رقم خورده بود تحت فشار بود و این مسائل و اختلافات داخلی همیشه در هر خانواده‌ای وجود دارد ولی مهم این بود که این مسائل به خوبی مدیریت شد و با اقداماتی که صورت گرفت آرامش به تیم برگشت و حاصل این آرامش هم نتیجه‌اش را در بازی با نساجی نشان داد.

مدیرعامل ذوب آهن با اشاره به وضعیت رحمان رضایی و اینکه آیا در نیم فصل دوم هم از او حمایت می‌شود گفت: بله ما از عملکرد کادرفنی رضایت داریم و آقای رضایی هم مشغول انجام کارش است و بدون مشکل و با حمایت به فعالیتش ادامه خواهد داد و امید داریم این موضوع منجر به نتایج خوبی برای تیم شود.

محمدی در مورد اینکه در هفته‌های ناکامی تیم در کسب نتایج، تلاش‌هایی برای گرفتن جای رحمان رضایی روی نیمکت ذوب آهن صورت گرفته بود توضیح داد: این مسائل هم طبیعی است و خیلی‌ها شاید منتظر اتفاقاتی در مجموعه بودند و رایزنی‌ها و تلاش‌هایی انجام دادند ولی همانطور که گفتم کادرفنی از حمایت کامل ما برخوردار بوده و هست و این مسائل اجازه نمی‌دهیم به تیم آسیب بزند.

وی در مورد شایعاتی که مبنی بر خط دادن به داوران از داخل مجموعه ذوب آهن برای قضاوت علیه تیم در برخی رسانه‌ها مطرح شده هم گفت: این مورد واقعاً به قدری مسخره و خنده دار است که بهتر است در موردش صحبت نکنیم. هر آدم عاقلی چنین چیزی بشنود جز خندیدن کاری نمی‌تواند انجام دهد. نتیجه نگرفتن ذوب آهن چه نفعی برای افراد داخل مجموعه دارد که چنین کاری انجام دهند؟ وقتی ذوب آهن موفق باشد هم تیم، هم کادرفنی، هم مدیریت و هیات مدیره و کل مجموعه موفق است و اگر تیم نتیجه نگیرد عملکرد همه افراد زیر سوال خواهد بود. بهتر است به این مسائل خنده دار به شکل جدی نگاه نشود.

مدیرعامل ذوب آهن با اشاره به وضعیت مهدی مهدی‌پور و دانیال اسماعیلی‌فر هم توضیح داد: پرونده این بازیکنان در کمیته تعیین وضعیت مشغول پییگری است و ما هم به جد پیگیر این موضوع هستیم تا هرچه سریعتر حکم آنها صادر شود و تا آخر پیگیر حق و حقوق ذوب آهن در این خصوص هستیم.

محمدی در مورد حضور سعید آذری در تمرین تیم ذوب آهن که منجر به شایعاتی شده بود هم خاطرنشان کرد: سعید آذری بدون اطلاع ما در تمرین ذوب آهن حاضر شد و ما مشغول پیگیری این موضوع هستیم.

وی در مورد پرونده مهدی‌پور و اسماعیلی‌فر که در کمیته تعیین وضعیت است هم گفت: ما همچنان پیگیر پرونده این دو بازیکن هستیم و به طور جدی آن را پیگیری می‌کنیم و انتظار داریم هرچه سریعتر حکم این پرونده‌ها صادر شود.

مدیرعامل ذوب آهن در مورد تقویت تیم در نیم فصل هم توضیح داد: کادرفنی برنامه‌هایی به ما داده و نفراتی را معرفی کرده که در زمان خودش و در پنجره زمستانی آن را پیگیری خواهیم کرد و با بازیکنان مورد نظر وارد مذاکره خواهیم شد تا تیم در نیم فصل مطابق خواسته کادرفنی تقویت شود.

محمدی در مورد دیدار هفته آینده با سپاهان هم گفت: بازی دربی همیشه حساسیت و اهمیت خاص خودش را دارد. ما با احترام به مجموعه سپاهان قصد داریم روند پیروزی‌هایمان که از بازی با نساجی شروع شده را ادامه دهیم و با تلاش بازیکنان و مجموعه و کادرفنی برای برد وارد زمین خواهیم شد و حتم دارم نتیجه خوبی خواهیم گرفت. کما اینکه در نبود رحمان رضایی در این بازی باید تلاش مجموعه و سایر افراد بیشتر شود.

وی در رابطه با انتخابات فدراسیون فوتبال هم توضیح داد: فکر می‌کنم طی روزهای آینده تایید صلاحیت نامزدها انجام خواهد شد و اسامی نهایی اعلام می‌شود. امید داریم یک انتخابات خوب برگزار شود و با حضور اعضای مجمع که همگی متخصصان امر فوتبال هستند انتخاب خوبی صورت بگیرد و ریاست فدراسیون فوتبال که پست مهمی محسوب می‌شود به بهترین فرد ممکن رسیده و شاهد پیشرفت فوتبال باشیم. کاندیداهای موجود افراد واجد صلاحیتی هستند که هر کدام می‌‌توانند منشأ اتفاقات خوبی در فوتبال ایران باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز