خبرگزاری کار ایران

۲۴ ساعت تا بسته شدن پنجره نقل و انتقالات؛

ممنوعیت جذب مهدی ترابی و دیگر ستاره‌ها در پنجره زمستانی پرسپولیس

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۱۴۸۷

با توجه به پرونده ماریو بودیمیر، پرسپولیس تنها ۲۴ ساعت زمان تا پرداخت مطالبات ۵۰۰هزار دلاری و جلوگیری از بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتش فرصت دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، پرسپولیس این روزها درگیر مشکلات زیادی است و کمبود بازیکن در برخی از پست‌ها در این تیم به چشم می‌خورد و روی نتایج سرخپوشان تاثیر گذاشته است.

جدایی چند ستاره کلیدی پیش از شروع فصل که اعتراض کادرفنی را در چند مقطع به همراه داشته یکی از دلایلی است که صحبت از تقویت تیم در پنجره زمستانی از مدت‌ها قبل مطرح شود و گمانه‌زنی‌هایی در مورد جذب چند بازیکن از جمله مهدی ترابی در این میان شکل بگیرد ولی باشگاه پرسپولیس در آستانه یک خبر بدی است که ممکن است تمام نقشه‌های تقویت تیم در نیم فصل نقش بر آب شود.

پرونده بدهی پرسپولیس به ماریو بودیمیر که تا این لحظه برطرف نشده باشگاه را در آستانه بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی قرار داده و این در حالیست که تنها 24 ساعت فرصت برای سرخپوشان باقی است تا رضایت مهاجم سابق خود را جلب کنند و در غیر این صورت باید منتظر محرومیت نقل و انتقالاتی باشند.

مبلغ بدهی پرسپولیس به بودیمیر 500 هزار دلار است و این در حالیست که باشگاه با مشکلات عدیده مالی روبروست و تا کنون نتوانسته مبلغی برای جلب رضایت مهاجم سابقش فراهم کند و در آستانه محرومیت قرار گرفته است.

اگر پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس بسته شود باشگاه دیگر قادر به تقویت تیم در پنجره زمستانی نخواهد بود و این می‌تواند مشکل بزرگی برای سرخپوشان باشد که به امید جذب چند بازیکن کلیدی و حضور در نیم فصل دوم با قدرت مضاعف هستند و این موضوع می‌تواند اختلاف یحیی گل‌محمدی با باشگاه را بیشتر کند.

نکته حائز اهمیت در خصوص بازیکن تاثیرگذاری مثل مهدی ترابی این است که او احتمالا با جدایی از العربی قطر به لیگ ایران بر می‌گردد و اگر پرسپولیس نتواند او را جذب کند، سپاهان و تراکتور که رقبای جدی این تیم در قهرمانی هستند پیشنهادات دست به نقد خوبی برای این بازیکن دارند و محرومیت پرسپولیس علاوه بر شکست در جذب ترابی، مسیر تقویت رقبا هم فراهم خواهد شد.

باید دید مسئولان باشگاه پرسپولیس قادر هستند در ساعات باقی مانده تا فرصتی که برای گرفتن رضایت بودیمیر دارند اقدام مفیدی در این خصوص انجام دهند یا باید در انتظار محرومیت سرخپوشان از پنجره زمستانی باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز